וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האולפנים: איומים למען SOPA

איגוד האולפנים האמריקאי ממשיך להילחם למען חקיקות זכויות יוצרים, הפעם באמצעות איומים על פוליטיקאים

בעקבות הכשלון של הצעות החוק SOPA ו-PIPA, שנועדו להגביל שיתוף קבצים ופיראטיות, מתחיל איגוד אולפני הסרטים האמריקאי לאיים באופן ישיר על פוליטיקאים. ראש האיגוד, כריס דוד, הופיע בערוץ החדשות Fox News כשהוא מאיים שארגונו לא יתמוך כספית בפוליטיקאים שלא יצביעו בעד הגרסאות הבאות של חוקי זכויות יוצרים, כשאלה תגענה לקונגרס.

"אלה שסומכים על תמיכת הוליווד צריכים להבין שהתעשיה הזו מסתכלת מי תומך בה כשעבודות שלה בסכנה. אל תבקשו ממני לכתוב לכם צ'ק כשאתם חושבים שמשרתכם בסכנה, ואז תתעלמו כשמדובר בסכנה עבורי" אמר דוד לפוקס ניוז, ודברים דומים נאמרו ללוס אנג'לס טיימס.

נזכיר כי ברביעי שעבר מחו גופי אינטרנט גדולים רבים - מגוגל ועד ויקיפדיה - נגד הצעות החוק שהיו נותנות סמכויות מרחיקות לכת לארגוני הסרטים ותובעים, יחד עם הטלת אחריות לשמירת זכויות יוצרים על אתרים עם תוכן גולשים. בעקבות המחאה, משכו סנאטורים רבים את תמיכתם מ-PIPA, וגם הצעת SOPA שהייתה אמורה להגיע לדיון בבית הנבחרים נגנזה באופן לא רשמי.

בו בזמן, משקפים דבריו של דוד את הגישה הרשמית של אולפני הסרטים וחברות המוזיקה. אלה גרסו עד לרגע האחרון כי הצעות החוק היו הגיוניות, שקולות ונדרשו כדי לשמור על התעשיה מפני נזקי הפיראטיות. כעת מנסים ארגוני הלובי של התעשייה לנסות ולהציג את הצעות החוק בצורה מחודשת, אך ללא פשרות מהותיות.

עוד בנושא:

בעקבות המחאה, התמיכה בהצעות החוק הצטמצמה משמעותית

גוגל צינזרה, ויקיפדיה החשיכה - המחאה הגדולה של האינטרנט

  • עוד באותו נושא:
  • mpaa
  • riaa
  • SOPA
  • pipa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully