וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר מציעה: תרגמו את ממשק השירות לעברית

26.1.2012 / 11:53

טוויטר פתחה את פרויקט תרגום הממשק גם לשפות הנכתבות מימין לשמאל. המתנדבים מוזמנים לתת הצעות למונחים

שנה לאחר שהשיקה טוויטר את "מרכז התרגום" שלה – המאפשר למתנדבים לתרגם את שפת ממשק השירות לשפתם, מתרחבת היוזמה גם לשפה העברית ולעוד שפות הנכתבות מימין לשמאל. עד עתה הציעה טוויטר למשתמשיה לספק הצעות תרגום לממשק שלה בין השאר לשפות צרפתית, גרמנית, איטלקית, יפנית, קוריאנית, רוסית וטורקית. עכשיו, כאמור, ניתן לתרגם גם לעברית, ערבית, פרסית והשפה ההודו-ארית אורדו. "פיתחנו דרכים חדשות לוודא שציוצים ותגיות יעבדו היטב גם בשפות הנכתבות מימין לשמאל. עשינו גם שינויים מאחורי הקלעים כדי לתת לשפות אלו חוויה מותאמת", נכתב בפוסט רשמי של טוויטר בנושא.

עד היום לקחו חלק בפרויקט התרגום הגדול של טוויטר יותר מ-425,000 איש בעולם, שתרגמו את ממשק השירות ל-22 שפות שונות. כדי להשתתף במלאכת התרגום על המשתמש להיכנס לכתובת translate.twttr.com/welcome ושם לבחור את השפה ואת החלק של השירות שהוא מעוניין לתרגם: אתר טוויטר, טוויטר לאייפון, טוויטר לאנדרואיד, עמוד העזרה של טוויטר ועוד. מלבד להציע הצעות תרגום יכול המשתמש גם להצביע בעד הצעות שכבר ניתנו, וכן להשתתף בבחירת האפשרויות הטובות ביותר לשמות השונים. כך, למשל, ניתן להציע אפשרויות עבריות למושג Verified Account או להצביע בעד ההצעה שכבר ניתנה: "חשבון מאומת".

בטוויטר מצפים שהתרגום לשפות הימין לשמאל יהיה זמין לשימוש תוך מספר חודשים. החברה שואפת בהמשך לפתוח את פרויקט התרגום לעוד 27 שפות.


עוד בנושא:

- הטוויטר החדש: ממשק מעודכן לשירות המיקרו-בלוגינג

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully