וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא של סמסונג גלקסי: רק בעוד חודשים

בניגוד למצופה, לא תציג סמסונג את יורשים של הסמארטפון Galaxy S2 בתערוכת הסלולר הגדולה בברצלונה

טלפון הדגל החדש של סמסונג לא ייחשף בתערוכת הסלולר הגדולה בעולם, שתיערך בברצלונה בסוף החודש. ממשיך דרכו של ה-Galaxy S2, והמתחרה הגדול של האייפון, יוצג רק לאחר התערוכה. סמסונג הודיעה על כך באופן רשמי, כשהיא מסיימת גל של שמועות שהחלו לפני מספר שבועות. בחברה גורסים כי ייערכו אירוע קרוב יותר למועד ההשקה, בחצי הראשון של השנה. בסמסונג אף נמנעים מלתת שם למכשיר, כך שלא ברור אם ייקרא Galaxy 3 או שמא יזכה לשם אחר.

עם זאת, בהודעה כן נכתב כי "סמסונג מצפה להצגה והדגמה של מוצרים ניידים חדשים בתערוכת Mobile World Congress 2012." השמועות גורסות כי מדובר בליין חדש של מחשבי לוח גלקסי טאב, וטלפוני אנדרואיד פשוטים-יחסית מסדרת גלקסי. נזכיר כי בשנה שעברה חשפה החברה בברצלונה את ה-Galaxy SII ואת שני דגמי הגלקסי טאב - 10.1 ו-8.9, אך אלה זכו להשקה מחודשת כמה חודשים אחרי, כשעיצובם שונה בצורה מהותית.

ה-Galaxy SII, שהושק במהלך הקיץ באירופה ואסיה, והגיע בסתיו לארצות הברית, הוא אחד הסמארטפונים הפופולריים ביותר כיום. חמישה חודשים לאחר השקתו, נמכרו 10 מיליוני יחידות של המכשיר. לפני כשבועיים, הודיעה סמסונג כי רק בקוריאה נמכרו כבר 5 מיליוני יחידות של הטלפון.


עוד בנושא:

- דיווח: סמסונג תכריז על גלקסי S3 בפברואר 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully