וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סמסונג תכריז על גלקסי S3 בפברואר 2012

29.12.2011 / 11:15

הדור הבא בסדרת הסמארטפונים המצליחה יכלול מעבד עם 4 ליבות, מסך ברזולוציה גבוהה ואולי גם יכולות תלת-ממד

גלקסי S3, דור ההמשך בסדרת הסמארטפונים הפופולרית של חברת סמסונג, יוכרז רשמית בפברואר 2012 בכנס Mobile World שייערך בברצלונה. בנוסף, תשיק החברה סמארטפונים עם תמיכת תלת-ממד במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה. כך נאמר בדיווח של האתר ETNews.

הגלקסי S3 החדש יוכרז כשנה לאחר קודמו – גלקסי S2 שזכה לביקורות אוהדות ולמכירות מרשימות, שהפכו אותו לסמארטפון האנדרואיד המצליח ביותר בעולם עד עתה. הגרסה החדשה תעבוד על גרסה 4 של אנדרואיד (הקרויה Ice Cream Sandwich), ולפי דיווחים שונים היא אמורה לכלול מעבד מרובע ליבות במהירות של 1.8 ג'יגה-הרץ, 2 ג'יגה-בייט של זיכרון ומסך "סופר AMOLED פלוס" עם תצוגת HD. שמועות גורסות שמצלמת המכשיר תהיה ברזולוציית 12 מגה-פיקסל ושייתכן שכבר שיתמוך בטכנולוגיית תלת-ממד. הצפי הוא שהמכשיר יגיע לשוק ברבעון השני של 2012.

היוזמה להשיק מכשירי תלת-ממד נועדה כדי להבדיל את סמסונג מאפל ומהאייפון המצליח שלה, ולהתחרות בחברות שכבר מיישמות אותה – דוגמת LG, עם מכשיר ה-Optimus 3D שלה ו-HTC עם ה-EVO 3D. מכשירי התלת-ממד של סמסונג יוכלו לצלם תמונות וקטעי וידאו בתלת-ממד.

סמסונג היא כיום החברה מספר 1 בעולם במכירת סמארטפונים, עם יותר מ-27% מהשוק, לאחר שעברה את אפל (לה כ-17%) ברבעון השלישי של 2011.


עוד בנושא:

- סמסונג לא תעדכן גרסת אנדרואיד למכשירי גלקסי S וגלקסי טאב
- סמסונג גלקסי נקסוס מושק - ומודגם
- סמסונג Galaxy S II: יש לאייפון ממה לחשוש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully