וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאי מדיה חברתית בסופרבול 2012

6.2.2012 / 11:32

משחק הסופרבול ששודר הלילה שבר שיאי התייחסות במדיה חברתית: 11.5 מיליון תגובות ברשתות החברתיות השונות

"המדיה החברתית ניצחה בסופרבול", כך גורסים הבוקר בארצות הברית, לאחר שידור אליפות הפוטבול השנתית אמש, שמסתבר שלוותה בפעילות ערה במיוחד ברשתות החברתיות.

החלק הרביעי של המשחק, בו זכתה קבוצת ה-Giants, הפך את הסופרבול לאירוע המדיה החברתית הגדול בהיסטוריה עד היום – עם 9.3 מיליון תגובות הקשורות אליו ברשתות החברתיות במהלך רבעון הסיום. בכך הוא שובר את השיא של טקס פרסי ה-MTV, בו פורסמו 3 מיליון תגובות. את הנתונים הללו מספקת חברת "בלופין", סטארט-אפ חברתי שמנתח התייחסויות במדיה החברתית בזמן שידורי טלוויזיה. בבלופין מדווחים על סך כל של 11.5 מיליון תגובות במהלך המשחק שהתקיים הלילה. מדובר בפי 6 תגובות מאשר במשחק של השנה שעברה. חברה אחרת, בשם Trendrr, מדווח על 15.8 מיליון תגובות הקשורות למשחק.

בשלוש הדקות האחרונות של המשחק צויצו בטוויטר כ-10,000 ציוצים בכל שניה, כ-6,000 יותר מאשר בזמן החתונה המלכותית בבריטניה בשנה שעברה וכ-5,000 יותר מאשר בעת היוודע מותו של אוסמה בין-לאדן. במהלך מופעה של מדונה בזמן ההפסקה, צויצו כ-8,000 טוויטים בשניה. שיא הציוצים הגיע ל-12,2333 בשניה – בסוף המשחק.

חברת בלופין מסיקה מנתונים אלו שלא רק שאנשים משתמשים היום יותר בפייסבוק ובטוויטר מאשר בשנה שעברה - הם אף עושים זאת יותר בזמן צפייה בטלוויזיה מאשר שעשו בעבר.

זו גם הייתה הפעם הראשונה בה שודר הסופרבול גם באינטרנט בצורה רשמית וחוקית, באתר של NBC Sports. למרות העומס על האתר השידור לא נתקע ולא נפל (למעט מעט תלונות על קפיאת מסך של כמה שניות), וניתן היה לצפות בו ללא תקלות גם באפליקציית אייפד.


עוד בנושא:

- הפרסומות של הסופרבול
- החתונה המלכותית ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully