וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC חוזרת לישראל, משיקה מכשיר עם מסך גדול

HTC חוזרת לפעול רשמית בישראל, משיקה את המכשיר Sensation XL עם אוזניות Beats, ומדברת על העתיד

חברת הטלפונים HTC מנסה לחזור ולהיות שחקן משמעותי בישראל. באירוע שהתקיים הבוקר (ד') השיקה החברה את מכשיר ה-Sensation XL שלה, אשר יגיע כבר בשבוע הבא לסלקום ומעט לאחר מכן למפעילה נוספת. בנוסף, פירטו אנשי החברה ונציגתה הישראלית Touch את התכוניות שלהם להשקות עתידיות.

בעבר פעלה החברה בישראל ביבוא של ניופאן, אך בשנתיים האחרונות לא היה לה יבואן רשמי. מכשיריה נמכרו רק בשוק החופשי, שם זכה להצלחה גדולה טלפון Desire.

ב-HTC מודעים לכך שההשקה של Sensation XL היא השקה מאוחרת – המכשיר הוכרז באוקטובר והושק ברחבי העולם (כמו גם בשוק החופשי בישראל) כבר בנובמבר. מנהל המכירות בדרום מזרח אירופה של החברה, דימיטריס ווטיס, אומר בשיחה עם וואלה! TECH כי ההשקות העתידיות תהיינה כמה שיותר קרובות לזו העולמית. לדבריו של ווטיס, עכשיו כשמערכת ההפעלה כבר עברה גיור, המכשול הגדול ביותר בפני השקה של כל מכשיר הוא זה הרגולטורי – קבלת אישור יבוא ממשרד התקשורת. גם עמרי כהן, מנכ"ל Touch, גורס כי כבר בהשקות הבאות המכשירים יגיעו לארץ קרוב הרבה יותר להשקתם העולמית.

חלק נוסף בפעילות החברה מול ישראל נוגע לעדכון המכשירים. קרינה פררה, מנהלת השיווק של HTC בדרום מזרח אירופה, אומרת כי כבר במקרה של Sensation XL נראה עדכון לגרסה חדשה של מערכת ההפעלה אנדרואיד (4.0, הידועה בשם Ice Cream Sandwich) באמצעות רשת האינטרנט – בלי הצורך להגיע לנקודת שירות. העדכון הזה צפוי להתחיל להתבצע לקראת סוף מרץ, תחילת אפריל.

דימיטריס ווטיס אומר כי הינו מרוצה משיתוף הפעולה של HTC עם מפעילות הסלולר בישראל, אשר לדבריו עושות את מירב המאמצים כדי לאפשר השקה ועדכון מהירים. נזכיר כי עדכון תוכנה במכשיר שנקנה מאחת המפעילות ולא בשוק החופשי דורש פעולה מצד המפעילה, אשר עושה התאמות בעדכון ומוסיפה לו את היישומים שלה.

בחודשים הקרובים, צפויה HTC להשיק בישראל מספר מכשירים נוספים, זאת לאחר שאלה ייחשפו בתערוכת הסלולר הגדולה בעולם, MWC, שתתקיים בסוף חודש פברואר בברצלונה. עם זאת, עמרי כהן גורס כי בין המכשירים לא יהיה מחליף ישיר של Sensation XL, אשר מהווה את מכשיר הדגל של HTC בתחום המולטימדיה כיום.

מסך עצום, אוזניות איכותיות

Sensation XL הוא מכשיר אנדרואיד עם מסך גדול בהשוואה לזה של מרבית מתחריו. אם באייפון מספקים ב-3.5 אינץ' והגלקסי S2 של סמסונג מתהדר במסך 4.3 אינץ', ב-HTC העלו את הגודל המסך ל-4.7 אינץ'. גם המעבד הוא במהירות 1.5 גיגההרץ, אך רק עם ליבה אחת - לאייפון וגלקסי S2 מעבד 1.2 גיגה כפול ליבה. עניין הליבות באנדרואיד משנה רק החל מגרסת 4 של מערכת ההפעלה, כיוון שהגרסאות הקודמות לא יודעות להתמודד עם שתי ליבות.

אך מה שמבדיל את הטלפון הזה מאחרים מבחינת HTC הוא שילוב של אוזניות Beats. נזכיר כי בשנה שעברה, רכשה HTC את המיזם Beats של דוקטור דרה, וכיום היא מנסה לשווק את הטלפונים שלה כטובים ביותר עבור אנשים שרוצים להשתמש בהם גם בתור נגני מולטימדיה.

עוד בנושא:

סקרנו גם את Incredible S של HTC

  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • Beats Studio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully