וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל קונה פרטיות הגולשים ב-5 דולר

9.2.2012 / 9:54

גוגל מציעה למשתמשיה להתקין תוסף שידווח לה על היסטוריית הגלישה שלהם, זאת בתמורה לתלוש שי של 5 דולר

אפשר לקנות את הפרטיות שלכם? זה מה שמקווה גוגל. החברה פרסמה מידע על פרויקט חדש בשם Screenwise שבמסגרתו היא תשלום למשתמשים שיהיו מוכנים לחשוף בפניה את היסטוריית הגלישה שלהם. בעמוד מידע שהעלתה גוגל על הפרויקט נכתב שהחברה "בונה פאנל חדש כדי ללמוד איך אנשים רגילים משתמשים באינטרנט". "כפאנליסט", נכתב בהודעת גוגל, "תתקין בדפדפן שלך תוסף שיחלוק עם גוגל את האתרים בהם אתה מבקר ואת הצורה בה אתה משתמש בהם. מה שנלמד ממך ומאחרים כמוך יעזור לנו לשפר את מוצרי ושירותי גוגל וליצור חוויה מקוונת טובה יותר לכולם".

התמורה לחדירה זו לפרטיות תהיה תלוש קניה בסך חמישה דולר לאתר אמזון. מי שיתמיד בהשתתפות בתוכנית למשך שנה יקבל תלוש כזה כל שלושה חודשים, עד שיגיע למכסה המקסימלית – שהיא 25 דולר. אתר Gawker, שפרסם את הידיעה על הנושא, טוען שמדובר בסכום לא רק נמוך אלא מביך מבחינה אסוציאטיבית. "הם היו צריכים לתת 4 או 6 דולר. הצעה של 5 דולר ידועה כסטנדרט בו משתמשים להשפלה קלה, דוגמת "אתן לך חמישה דולר כדי ללקק את הראש של הבחור הזה". ובמקרה הזה אפילו לא מקבלים כסף אמיתי, אלא תלוש שי".

אך כנראה שעובדות אלו אינן מרתיעות את משתמשי גוגל. בעמוד שהעלתה כתבה החברה כי היא מעריכה ונדהמת מההתעניינות הרבה בפרויקט כרגע.


עוד בנושא:

- כרום יגן מפני וירוסים
- גוגל תאחסן את הקבצים שלכם

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully