וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירפוקס: בקרוב בגרסת מגע

פיירפוקס עומד לזכות לגרסה שמותאמת למחשבים עם מסכי מגע, ולממשק ה"מטרו" החדש שיוצג בחלונות 8

פיירפוקס יזכה לגרסת מגע עבור מחשבים ניידים. לקראת ההשקה של חלונות 8 – מערכת ההפעלה הראשונה של מיקרוסופט שנבנית במחשבה על מסכי מגע – החלו המפתחים של דפדפן הפיירפוקס הפופולרי לעבוד על גרסה חדשה לדפדפן, שתשתמש בממשק ה-Metro, ממשק מגע שיעמוד במרכז המערכת החדשה.

מוזילה, שמפתחת את פיירפוקס, היא הראשונה (למעט מיקרוסופט, כמובן) שמכריזה על גרסת 'חלונות 8' מיוחדת לדפדפן שלה – גוגל, אפל ואופרה טרם התחייבו לפתח לדפדפניהן גרסאות שמותאמת במיוחד למסכי מגע. הדפדפן יעבוד במצב של מסך מלא, יתבסס על כפתורים שמותאמים למגע אצבעות ויתקשר עם שאר החלקים של מערכת ההפעלה. נבהיר - לפיירפוקס כבר יש גרסה לטאבלטים וטלפונים סלולריים, אך זו שונה מאוד מהגרסה למחשבים אישיים.

מיקרוסופט עצמה תביא לשולחן את אינטרנט אקספלורר 10 – הגרסה החדשה של דפדפן הרשת שלה, אשר מציגה ממשק נקי יותר ונוח יותר עבור אינטרקציות מגע. הדפדפן אף מהיר הרבה יותר מקודמו, כשהוא מנסה להתחרות בגרסאות העדכניות של מתחריו. נזכיר כי מיקרוסופט טרם עברה למחזור פיתוח מהיר עבור הדפדפן שלה – זאת בניגוד לגוגל ומוזילה שמשיקות גרסה חדשה לדפדפניהן מדי כחודש וחצי.

הציבור הרחב יוכל להתנסות בדפדפן החדש כשהוא יושק יחד עם גרסת הדגמה של 'חלונות 8' ב-29 בפברואר. אז תאפשר מיקרוסופט לכל המשתמשים להוריד גרסה מיוחדת, מוגבלת בזמן, של מערכת ההפעלה החדשה כדי לנסותה בחינם טרם ההשקה.

גרסת הדגמה של חלונות 8 - ב-29 בפברואר
פיירפוקס כבר קיים למסכי מגע - אבל רק באנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully