וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינקט לחלונות: עכשיו עם שליטה במדיה סנטר

לא רוצים לקנות אקס-בוקס כדי לשלוט על ניגון סרטים עם תנועות ידיים? קינקט למחשב יכול לשלוט על המדיה סנטר של חלונות

אחד הפירות הראשונים של קינקט לחלונות הוא האפשרות לשלוט באמצעות תנועות הידיים על המדיה סנטר של מיקרוסופט. יישום חדש, Kinect for Media Center, מנצל את המצלמה המתקדמת של קינקט ואת המיקרופון שלו - שהחלו את דרכם בקונסולת המשחקים אקס-בוקס 360 אך בתחילת החודש הגיעו גם למחשב האישי - כדי להחליף את השלט של המערכת.

התוכנה מאפשרת לכם לגלול בתפריטי התוכנה באמצעות הזזת אחת הידיים לכיוון הרצוי, להתחיל ולעצור ניגון, ולשנות את עוצמת הצליל. מעבר לכך, ניתן גם להשתמש בפקודות קוליות כדי לשלוט על המערכת, והתוכנה יודעת להבדיל בין קול המשתמש לבין הקולות שבוקעים מהרמקולים, כך שאין סכנה שאחת הדמויות בסרט תגרום לעצירת הנגינה.

כיוון שמדובר בתוכנת מחשב שמבוססת על ההתקנים הרשמיים של מיקרוסופט, לא ניתן להשתמש בקינקט שיוצר לאקס-בוקס 360, כי אם רק בגרסה החדשה שמותאמת למחשבים. מעבר לכך, התוכנה לא תתאים למחשבי המדיה הישנים-מאוד, כיוון שנדרש עבורה מעבד כפול ליבה במהירות 2.66 גיגהרץ ומעלה.

הגרסה הראשונה של קינקט – בקר שמזהה קול ותנועה, המבוסס בחלקו על טכנולוגיה של פריימסנס הישראלית – שוחררה על ידי מיקרוסופט בסתיו 2010. בשישים הימים הראשונים למכירתו, שבר הבקר שיא גינס כשנמכר בכ-8 מיליוני עותקים, ובכך הפכך למוצר הצרכני עם קצב המכירות הגבוה ביותר אי פעם.

להורדת Kinect of Media Center – 6.99$
החידושים של פריימסנס – ראיון בתערוכת CES 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully