וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישומים חדשים נגד Megaupload

הרשויות בארה"ב הגישו אישומים חדשים נגד אתר השיתוף Megaupload, שנסגר בפשיטה בינלאומית באמצע ינואר

חודש לאחר סגירתו, אישומים חדשים נגד אתר השיתוף Megaupload הוגשו בארצות הברית בסוף השבוע האחרון. חבר מושבעים גדול מוסיף לכתב האישום הקיים סעיפים נוספים של הפרת זכויות והונאה, תוך כדי חשיפת פרטים נוספים על פעילות האתר והפעולות בהן נקט הממשל האמריקאי נגדו.

כך, נראה כי משרד המשפטים האמריקאי החרים מבעלי האתר, ובראשם המיליונר קים דוטקום, רכוש בשוו כ-50 מיליוני דולרים, זאת בנוסף למעצר של חמישה מתוך שבעת מפעילי האתר ברחבי העולם. האישומים החדשים גורסים גם כי Megaupload "שכפל" תוכן מאתרים אחרים, כולל יוטיוב, במטרה לאפשר להוריד את התוכן הזה.

בנוסף, לטענת אנשי הממשל, לאתר היו רק 66.6 מיליוני משתמשים רשומים, ולא 189 כפי שדוטקום ושותפיו טענו. מתוך אלה, רק 5.86 מיליוני משתמשים העלו קבצים, וכל השאר רק הורידו אותם. אחד המשתמשים האלה קיבל מאנשי האתר 3,400$ בשנים 2008-2009, לאחר שהעלה 16,960 קבצים שהובילו ל-34 מיליוני הורדות. בין הקבצים האלה היו עותקים לא חוקיים של הסרטים "אושן 13", "רטטוי" ו"אוון הגדול מכולם".

Megaupload, אחד מאתרי אחסון הקבצים הגדולים בעולם, הורד מהאוויר ב-19 בינואר 2012, בעקבות פשיטה בינלאומית על פי בקשת משרד המשפטים האמריקאי. מקים האתר, קים דוטקום, ושניים משותפיו נעצרו בניו זילנד, כששני מפעילים אחרים נעצרו באירופה. טענתם היא כי האתר היווה פלטפורמת אחסון לגיטימית, אך בארה"ב טוענים כי אנשי האתר ניסו להרוויח מהפרת זכויות היוצרים בו.

עוד בנושא:

הממשל האמריקאי סגר את מגהאפלואד, אנונימוס נקמו
בעקבות megaupload, גם filesonic מפסיק לשתף קבצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully