וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטורנט מגיע לאנדרואיד

תוכנת הטורנטים הפופולרית utorrent תגיע גם לטלפונים סלולריים וטאבלטים שפועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד

יוטורנט, בקרוב באנדרואיד. תוכנת ההורדות הפופולרית ביותר שפועלת בסביבת ביטורנט צפויה להגיע בקרוב גם למכשירי אנדרואיד, זאת כשהיא מפותחת על ידי האנשים שעומדים מאחורי ביטורנט עצמו, חברת ביטורנט בע"מ. כיום ניתן לשלוט בהורדות utorrent על המחשב שלכם דרך ממשק שליטה מרחוק בטלפון הסלולרי, אך התוכנה עצמה זמינה רק למחשבים. יש לציין כי כבר היום קיימות תוכנות ביטורנט למכשירי אנדרואיד, אך ל-uTorrent ייתרון בכך שהיא צפויה להביא עמה ממשק הדומה לזה שבו משתמשים יותר מ-140 מיליוני אנשים על מחשביהם האישיים.



"כמו כל חברת תוכנה, אנחנו יודעים שחוויה ניידת חשובה מאוד עבור משתמשינו" אמרו בביטורנט בע"מ לאתר החדשות Torrentfreak. בו בזמן, לא ברור מתי התוכנה תגיע, והאם אנדרואיד תהיה מערכת ההפעלה הסלולרית היחדיה עבורה התוכנה תושק. עד כה, נמנעה אפל להכניס אפליקציות ביטורנט לחנות היישומים שלה עקב השימוש הנרחב בהן להורדת תכנים פיראטיים. באנדרואיד, לעומת זאת, ניתן להתקין יישומים מכל מקור, ולא רק מהחנות הרשמית של גוגל.


ביטורנט הוא עודנו ממשק שיתוף הקבצים הפופולרי בעולם. נתונים משנה שעברה הראו כי תעבורת ביטורנט מהווה יותר מ-20 אחוזים מתעבורת האינטרנט האמריקאי. הנקודה החזקה ביותר של הטכנולוגיה הזו היא ביזור המידע - הקבצים מועלים ומורדים ממחשבים של משתמשים אחרים, ללא צורך בתשתית מרכזית. בעתיד, מתכננת ביטורנט בע"מ לעשות את אותו הדבר גם לסרטוני וידאו - לאפשר הזרמה של שידורים חיים באמצעות משתמשים.

עוד בנושא:
האיש שפיתח את ביטורנט רוצה להרוג את הטלוויזיה

  • עוד באותו נושא:
  • יוטורנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully