וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנוקיה יש הכי גדול

נוקיה השיקה מספר מכשירים חדשים, ביניהם גם טלפון עם מצלמה של 41 מגהפיקסל, ומכשיר Windows Phone זול

נוקיה מכריזה על מכשיר 'חלונות' חדש וזול, כמו גם על טלפון סימביאן עם חיישן 41 מגהפיקסל. מכשיר הסימביאן, נוקיה 808 pureView, כולל חוץ מהמצלמה החדשנית גם מסך מגע בגודל 4 אינץ', 512 מגהבייט זכרון ו-16 גיגהבייט של שטח אחסון. המעבד של המכשיר הוא מעבד 1.3 גיגההרץ, אך בעל ליבה אחת בלבד (סימביאן אינה תומכת בשימוש בשתי ליבות בו זמנית). המצלמה עצמה מסוגלת להתמקד בצורה רציפה גם בצילום וידאו ב-1080p, ולצלם תמונות מסך רחב ב-34 מגהפיקסל, בנוסף לתמונות 4:3 של 41 מגהפיקסל. השקת המכשיר בעולם תחל במאי, ומחירו באירופה יהיה 450 אירו

הדגם החדש בסדרת Lumia, המתבססת על מערכת ההפעלה Windows Mobile, הוא לומיה 610. כיוון שמדובר בטלפון זול מאוד - רק 189 אירו באירופה – המפרט שלו אינו מרשים במיוחד. יש לו רק 256 מגהבייט זכרון, והסיבה לכך שנוקיה בכלל הצליחה להשיק אותו היא גרסה חדשה של Windows Phone, אשר מאפשרת להביא את מערכת ההפעלה גם למכשירים עם מעבדים פשוטים ומעט זכרון.

בנוסף, הציגה החברה שלושה מכשירים פשוטים יותר, מסדרת Asha – סדרה שפועלת על מערכת ההפעלה Series40 של נוקיה. שניים מהדגמים הם טלפונים בסיסיים עם מקלדת טלפון רגילה, Asha 202 ו-Asha 203. הדגם השלישי, Asha 302, כולל מקלדת מלאה, מעבד במהירות גיגההרץ ודפדפן ענן שדוחס את המידע לפני העברתו לטלפון כדי לחסוך דאטה. בנוסף, Asha 302 הוא טלפון "סדרה 40" ראשון שתומך במייל ארגוני דרך מיקרוסופט אקסצ'יינג'.

לא רק חומרה, גם תוכנה

בתחום התוכנה, שמו בנוקיה את הדגש על הכלים החברתיים שיש בטלפונים, שנועדו לשווקים מתפתחים. כך, כוללים מכשירי Asha כלי לימוד אנגלית, גישה למוקד עזרה רפואית, וכלים בנקאיים לאנשים להם אין חשבונות בנק. מדובר בדגש מתמשך של נוקיה, בייחוד בתקופה בה רוב המכשירים אותם החברה מוכרת הם טלפונים זולים.

ואילו מכשירי Windows Phone יזכו החל מהיום לגרסה משלהם לתוכנת השיחות סקייפ, כמו גם לגרסה חדשה של תוכנת ה-GPS המובנית, אשר כוללת כעת אפשרות לשמור מפות על המכשיר ולעבוד ללא חיבור לרשת. בנוסף, תוכנה חדשה שזמינה להורדה בחינם למכשירי לומיה החל מהיום מקלה על קריאת ספרים וחדשות, ויישום חדש נוסף מאפשר לכם לעקוב אחר לוחות זמנים של תחבורה ציבורית במספר מדינות, ולתכנן מסלולים.

עוד בנושא:

גם HTC מתמקדת בצילום
סוני מציגה מכשיר לכל כיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully