וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אירוע הכרזת האייפד 3 יתקיים ב-7 במרץ

28.2.2012 / 19:35

אפל שלחה הזמנה רשמית לאירוע בו יוכרז הדור השלישי של האייפד, שיתקיים בסן פרנסיסקו ב-7 במרץ

לאחר כל השמועות והספקולציות - עכשיו זה רשמי. אפל אישרה את שפורסם לאחרונה, כאשר שלחה היום הזמנה רשמית לאירוע בו יושק האייפד 3. האירוע יתקיים ביום ד' ה-7 במרץ במרכז "ירבה בואנה" לאמנויות בסן-פרנסיסקו, קליפורניה.

כפי שאפל עושה בדרך כלל - היא לא הכריזה רשמית על נושא האירוע, אך בהזמנה ששלחה לעיתונאים נראית אצבע שנוגעת במסך מגע של אייפד. לצד התמונה מופיע הכיתוב: "יש לנו משהו שאתם באמת חייבם לראות. ולגעת בו".

לפי השמועות הנוכחיות, אפל תציג אייפד משודרג עם רזולוציה גבוהה של 2048x1536, מעבד מרובע ליבה A6 ותמיכה ברשתות הדור הרביעי. במהלך השנה האחרונה נטען כי האייפד 3 יושק עוד ב-2011, ולאחר מכן נטען שההשקה נדחית בגלל קשיים בייצור מסכים ברזולוציה גבוהה, קשיים שככל הנראה נפתרו כעת.

שמועות נוספות על האייפד 3 מדברות על מצלמה אחורית משופרת, ברזולוציה של 5 או 8 מגה-פיקסל, ומצלמה קדמית באיכות HD עבור שימוש בפיצ'ר ה-FaceTime של אפל, המאפשר לשני משתמשים במוצרי אפל לנהל שיחת וידאו. הבלוג היפני Macotakara פרסם לאחרונה תמונה שהיא לטענתו של מכסה האייפד החדש ומצביעה על כך שיהיה עבה ב-1 מ"מ מהדגם הקודם, שלמכשיר תהיה רזולוציה גבוהה ושהפאנל שלו מיוצר על ידי חברת שארפ.

ההערכות הן שאפל לא תעלה את מחיר המכשיר ושגם הדגם החדש יתחיל ממחיר של 499 דולר, כאשר ייתכן שהאייפד 2 יישאר בשוק ויימכר ב-399 דולר.


עוד בנושא:

- דיווח: אייפד 3 יוכרז ב-7 במרץ
- דיווח: אייפד 3 יושק בתחילת מרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully