וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RayV מציגה: וידאו לכל מכשיר

RayV הישראלית חושפת את הפעילות שלה, במסגרתה היא מעבירה ערוצי טלוויזיה דרך הרשת למכשירים נייחים וניידים

חברת הוידאו הישראלית RayV, שמספקת שירותי וידאו דרך רשת האינטרנט למגוון מכשירים – מאייפונים ועד לממירים ייעודיים – שוקלת להיכנס גם לתחום של תיווך תוכן, ולהעביר ערוצי שידור ממדינה אחת ללקוחות במדינה אחרת דרך הרשת. את הדברים אמר מנכ"ל החברה, שלומי כהן, במהלך חשיפת פעילות החברה ומרכז הבקרה העולמי שלה, הנמצא בתל אביב.

RayV, שהוקמה ב-2006, היא חברה שפיתחה פתרון כולל להזרמת תוכן וידאו, בין אם זה ערוצים חיים ובין אם VOD, דרך רשת האינטרנט. הייחודיות שלה היא במהירות ובדרכים בהן היא מספקת תוכן, כשחלק מהטכנולוגיה שלה מבוססת על שימוש במחשבי הצופים כדי להעביר את התוכן הלאה, בהנחה וזה לא פוגע בחווית השימוש. זה מאפשר לקצר את זמני ההמתנה, ולהבטיח שידור גם אם אחד המקורות שלו מפסיק לפעול. מבחינת הפלטפורמות בהן זה אפשרי, תומכת RayV במחשבים, טלוויזיות, טלפונים, טאבלטים, קונסולות משחק וקופסאות שידור.

נכון לעכשיו, פעילות החברה שקופה עבור הצרכנים. אלה לא רואים את RayV, כי אם את שותפי התוכן שלה, אשר ממתגים את פתרונות החברה כשלהם, ומספקים את מה שהם רוצים. אך בעתיד, כפי שנכתב בתחילת הידיעה, שוקלים אנשי החברה לנסות ולקחת חלק פעיל יותר בשרשרת האספקה. כפי שפלטפורמות דוגמת Steam ו-Origin הפכו הפצה דיגיטלית של משחקים לעסק כלל עולמי, באמצעות חוזים גלובליים, יכולה RayV להביא ערוצים מכל מקום בו יש שידור לכל מקום בו יש אינטרנט.

עוד בנושא:

שירות חדש מסייע למפיצי סרטונים להציג את התוכן שלהם

  • עוד באותו נושא:
  • RayV
  • רייבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully