וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מכירה בבעיות גישה, אומרת שפתרה את הבעיה

בפייסבוק לא אמרו למה משתמשי רשת רבים חוו בעיות גישה במהלך הבוקר, וטענו רק כי מדובר בבעיה טכנית שנפתרה

בפייסבוק לא מסבירים למה חלק ממשתמשי הרשת החברתית לא הצליחו לגשת אליה הבוקר (ד') למשך מספר שעות. בהודעה אותה מסרה החברה לסוכנויות הידיעות נאמר רק כי "קשיים טכניים הפכו את האתר ללא-נגיש עבור מספר משתמשי באירופה. הבעיה נפתרה ולכולם צריכה להיות כעת גישה לפייסבוק".

שמועה שהתפשטה ברשת לאחר הפיכתו של פייסבוק ללא-נגיש גרסה כי מדובר בניסיון התקפה מצד האקרים שהחליטו לפעול נגד הרשת החברתית בשם אנונימוס. בו בזמן, חשבון הטוויטר AnonOps, שמודיע בדרך כלל על פריצות של אנונימוס, הכחיש כי מדובר באנשיו. "האם אנונימוס פרצו לפייסבוק? לא. אמרנו את זה 30 פעם כבר. לא" נאמר בהודעה. "הפעילות #OpFacebook היא זיוף. אנונימוס לא "הורגת" את השליח. פשוט תפסיקו להגיד דברים מטופשים". נטען בהודעה אחרת.

בקרב המשתמשים הישראלים, נרשמו קשיי גישה אל הרשת החברתית ממספר ספקיות אינטרנט. כך, משתמשי בזק בינלאומי חוו תקלות החל משעה 8 בבוקר, לערך, ועמם גם משתמשי סלקום. בו בזמן, משתמשי נטוויז'ן ופלאפון הצליחו לגשת לאתר לכל אורך התקופה בה אחרים חוו קשיי התחברות.

למרות העומס הניכר על פייסבוק, בה כיום יותר מ-800 מיליוני חשבונות, האתר לא חווה בעיות טכניות לעיתים קרובות. על פי נתונים של רבעון 3 בשנת 2011, אותם פרסמה החברה AlertSite, פייסבוק הייתה זמינה למשתמשים ב-99.96 אחוזים מזמן הרבעון, שניה רק ליוטיוב לו הייתה זמינות של 99.98%. זמן הגישה לפייסבוק היה באותו הרבעון הנמוך ביותר, עם 0.73 שניות לטעינת האתר, כשהמקום השני הרחק מאחוריו, לינקדאין עם זמן של 1.33 שניות.

עוד בנושא:
תקלת פייסבוק בדצמבר חשפה תמונות משתמשים
תקלה נוספת חשפה סרטוני וידאו

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully