וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נוקיה תייצר מחשבי לוח עם מיקרוסופט

12.3.2012 / 13:13

לפי דיווחים, טאבלטים של נוקיה העובדים על מערכת ההפעלה 'חלונות 8' של מיקרוסופט יושקו בסוף 2012

נוקיה תרחיב את שיתוף הפעולה שלה עם מיקרוסופט ומלבד לייצר סמארטפונים הפועלים על מערכת ההפעלה Windows Phone תייצר גם מחשבי לוח (טאבלטים) הפועלים על מערכת ההפעלה חלונות 8 – כך טוען האתר digitimes.com, בהתבסס על מקורות.

לפי הדיווח, שיתוף הפעולה צפוי להניב טאבלט ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית, לכל המוקדם. המחשב יהיה בגודל של 10 אינץ' ויכלול מעבד כפול ליבה תוצרת חברת Qualcomm. המכשיר ייוצר במפעיל חברת "קומפל אלקטרוניקס" ב-200,000 יחידות בשלב ההתחלתי.

בשיתוף פעולה זה מקווה מיקרוסופט להצליח ולהתחרות בפלטפורמת אנדרואיד של גוגל ובפלטפורמת ה-iOS של אפל, החולשות על שוק מערכות ההפעלה למכשירים ניידים. נוקיה ומיקרוסופט הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי בתחילת 2011, והשיקו את הסמארטפונים המשותפים הראשונים שלהם (סדרת Lumia) באוקטובר של אותה שנה. מיקרוסופט שילמה לנוקיה כ-250 מיליון דולרים בסוף 2011, כחלק מהסכם על פיו אימצה נוקיה את ווינדווס פון כמערכת ההפעלה העיקרית שלה לסמארטפונים. בינואר 2012 פרסמה נוקיה כי מכרה "הרבה יותר ממיליון" מכשירי לומיה - זינוק מרשים למדי במכירות הסדרה, אך כזה שלא יכול להשתוות עם הביצועים של שני המתחרים החזקים של לומיה – מכשירי אנדרואיד ודגמי האייפון מבית אפל.


עוד בנושא:

- החלונות של נוקיה נחשפים: נוקיה משיקה את מכשירי Windows Phone הראשונים
- נוקיה: מעל למיליון מכשירי לומיה שנמכרו, לצד הפסדים כבדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully