וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: האייפד החדש מושק במדינות רבות בעולם

16.3.2012 / 11:55

הדור השלישי של הטאבלט של אפל החל להימכר בעולם. התורים ארוכים ברובם, והביקורות מהללות

הדור השלישי של האייפד מושק היום במספר מדינות בעולם. המכירה של מחשב הלוח מבית אפל החלה כבר בין השאר באוסטרליה, ביפן, בסינגפור ובגרמניה. בארצות הברית המכשיר יתחיל להימכר עוד מספר שעות, כאשר יראה השעון את השעה 8:00 בבוקר.

בטוקיו שביפן המתינו 450 איש לפני חנות אפל בציפיה שתיפתח. בניו-יורק נוצר תור לפני חנותה הגדולה של אפל בעיר כבר לפני מספר ימים, בעוד שבסינגפור הגיע הקונה הראשון רק היום בשעה 6:50, לא זמן רב לפני תחילת המכירה והתורים במקום לא היו ארוכים במיוחד. בהונג-קונג רכשו קונים את המכשיר לפי תור שהוגדר מראש, לאחר שהשתתפו ב"הגרלת תור" שאירגנה החנות היחידה של אפל.

עם זאת, בארצות הברית תלווה תחילת המכירה לא רק בתורים אלא גם בהפגנות. בניו-יורק, וושינגטון וסן-פרנסיסקו מתוכננות הפגנות (שחלקן כבר התחילו) ליד חנויות אפל במחאה על תנאי ההעסקה של פועלי המפעלים הסיניים בהם מיוצרים מכשירי החברה. קבוצות המוחים הציגו עצומה עם 250,000 חתימות הדורשת מאפל לשפר את תנאי ההעסקה של הפועלים.

וידאו: תחילת מכירת האייפד החדש באוסטרליה

"עדיין הטאבלט הטוב בעולם"

הדור השלישי של האייפד מתהדר ברזולוציה גבוהה מאוד (Retina Display) ובמעבד חזק. בדומה לקודמו, הוא נמכר במחיר של החל מ-499 דולר (לגרסה של 16 ג'יגה הפועלת על וויי-פיי). אנליסטים מעריכים שאפל תמכור יותר ממיליון מכשירים כבר ביום ההשקה, ועד שלושה מיליון מכשירים עד סוף החודש. מלאי המכשירים שנועד למכירה דרך אתר האינטרנט של אפל נגמר, והחברה הודיעה ללקוחותיה שהמתנה למכשיר שהוזמן דרכו תיקח בין שבועיים לשלושה.

ביקורות ראשונות שפורסמו על האייפד החדש מהללות אותו וקובעות שמדובר במחשב לוח שאין שני לו. "האייפד החדש נהדר. המסך מעולה, המעבד מהיר, ולמרות קישוריות הדור הרביעי – הסוללה מחזיקה מעמד", כתב שון הוליסטר באתר theverge.com. "ברגע שאתה נחשף לתצוגת ה-Retina, קשה לחזור אחורה לכל דבר אחר", כתב ג'ייסון סנל ב-Macworld, וציין שלמרות שתוספת העובי כמעט ואינה מורגשת – תוספת המשקל (50 גרם) דווקא מורגשת. "האייפד הוא עדיין הטאלבט הטוב בעולם, והבחירה הטובה ביותר לטאבלט למטרות שונות", כתב וולט מוסברג ב-All Things D. הבלוגר ג'ים דלרימפלר כתב ש"אף חברה בשוק היום לא יכולה לחווית אפל" וציין שהתצוגה החדשה משופרת מאוד לעומת האייפד השני, ואפילו לעומת מסכים ביתיים. ואם.ג'י סיגלר בטק קראנץ' הכתיר את המכשיר כמדהים, וקרא: "אם אין לכם אייפד, לכו לקנות את האייפד החדש".


עוד בנושא:

- האייפד החדש הוכרז
- מסתכלים מעבר לאייפד

השקת אייפד חדש. AP
קונה מאושר מחזיק בידיו את האייפד החדש/AP
  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully