וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל: האייפד החדש לא חם מדי

מגזין צרכנות אמריקאי נחשב גורס שהאייפד החדש חם משמעותית מהדור הקודם. באפל שברו את השתיקה והגיבו לטענות

מגזין הצרכנות האמריקאי Consumer Reports שוב פותח חזית נגד אפל. גוף בדיקות המוצרים של המגזין, שבדק את הדור החדש של האייפד, גורס כי המכשיר חם יותר בכ-7 מעלות צלסיוס (13 מעלות פרנהייט) מהדור הקודם, וטמפרטורת השיא שנרשמה היא כ-47 מעלות. חלק מהדיווח של Consumer Reports מתייחס אל ההתחממות כאילו מדובר בהבדל משמעותי, ומשתמש בניסוחים כמו "חם משמעותית מהאייפד 2", ואילו הבדיקה האמפירית גורסת כי "במהלך הבדיקה...כשהמכשיר היה הכי חם, הוא הרגיש חמים אך לא בלתי-נוח לאחר שימוש קצר".

הפעם האחרונה בה Consumer Reports העיר לאפל על פגם במוצר הייתה במקרה של אייפון 4, כשאנשי המגזין המליצו לא לקנות את המכשיר בעקבות בעיות הקליטה. מעמד המגזין, שהיה בין האחראים לחשיפת נזקי העישון וקביעת סטנדרטים לחגורות בטיחות, כה גבוה בקרב הציבור האמריקאי, עד שאפל נאלצת להגיב לטענותיו במקום לשמור על שתיקה שאופיינית לחברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם הפעם הגיבה החברה, באמצעות דובריה, לבלוג הטכנולוגיה AllThingsD, באמרה "האייפד החדש מספק מסך מרהיב, מעבד A5X, תמיכה ברשתות דור רביעי ועשר שעות זמן סוללה, זאת תוך שהוא פועל בטווח ההתחממות המאושר שלנו. אם ללקוחות יש חששות, עליהם לפנות למחלקת התמיכה של אפל".

הדור השלישי של האייפד הושק ביום שישי האחרון בעשר מדינות - ההשקה הנרחבת ביותר שהייתה לטאבלט של אפל. בשישי הקרוב הוא יושק ב-16 מדינות נוספות. נתוני המכירות הראשונים של אפל גורסים כי החברה מכרה יותר מ-3 מיליוני מכשירים בארבעת הימים הראשונים. יבוא רחב של המכשיר לישראל, באמצעות חברת איידיגיטל, צפוי להתחיל בתוך מספר שבועות, כשמחירו יהיה זהה לזה של הדור הקודם.

עוד בנושא:

רשמים ראשונים, האייפד החדש
האייפד החדש שובר שיאי מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully