וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד החדש: 3 מיליון יחידות נמכרו מאז ההשקה

20.3.2012 / 11:12

אפל הודיעה על שיא חדש במכירת אייפדים: 3 מיליון יחידות נמכרו מאז ההשקה ביום שישי. בקרוב יגיע המכשיר למדינות נוספות

שלושה מיליון יחידות של האייפד החדש נמכרו בעולם בימים הספורים מאז השקתו, כך מסרה אפל בהודעה רשמית. "האייפד החדש הוא להיט עם מכירות של שלושה מיליון יחידות – ההשקה החזקה ביותר שהייתה לאייפד עד היום", מסר פיליפ שילר, סגן נשיא שיווק עולמי באפל. "הלקוחות אוהבים את הפיצ'רים החדשים והנהדרים של האייפד, כולל תצוגת ה-Retina המדהימה, ואנחנו לא יכולים לחכות עד שנביא אותו לידיהם של עוד לקוחות ברחבי היום ביום שישי הקרוב".

הנתון הנוכחי אכן מציין שיא במכירות האייפד, אך מדובר גם בהשקה הרחבה ביותר שעשתה אפל עד היום למכשיר. האייפד החדש זמין לרכישה כיום בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, צרפת, גרמניה, הונג-קונג, יפן, פורטו ריקו, סינגפור, שווייץ, אנגליה ואיי הבתולה. המכשיר יהיה זמין בעוד 24 מדינות בסוף השבוע הקרוב. לישראל הוא צפוי להגיע עוד כחודש וחצי.

האייפד הראשון נמכר ביומו הראשון בשוק ב-300,000 יחידות, ואפל לא שחררה נתונים על המכירות בהשקת האייפד השני מכיוון שהמלאי אזל במהרה ולא שיקף את הדרישה. הנתונים שחשפה כעת אפל חיוביים מאוד גם בזכות העובדה שלאחר יום ההשקה הראשון צוין בכלי התקשורת שבניגוד להשקות הקודמות – רובו החנויות לא סבלו מתורים ארוכים ושמלאי המכשירים לא אזל באף אחת מהן.


עוד בנושא:

- האייפד החדש: רשמים ראשונים
- מחיר האייפד החדש בישראל: החל מ-2,349 ש”ח
- האייפד החדש הושק במדינות רבות בעולם

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully