וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר האייפד החדש בישראל: החל מ-2,349 ש"ח

18.3.2012 / 11:30

רשת איידיגיטל הודיעה שתתחיל למכור עוד מספר שבועות את האייפד החדש. בעולם, בינתיים, הביקוש לא שובר שיאים

רשת iDigital, המשווקת את מוצרי אפל בישראל, חשפה את מחירי האייפד החדש. החברה הודיעה כי מחיר הדגם הבסיסי של האייפד שהושק שלשום בעולם יעמוד בארץ על 2,349 ¤. מדובר בדגם עם קיבולת של 16 ג'יגה, העובד על קישוריות וויי-פיי. דגם של 32 ג'יגה יעלה 2,799 ¤ ודגם של 64 ג'יגה יעלה 3,299 ¤. שלושת הדגמים המקבילים מבחינת קיבולת, שגם תומכים בקישוריות סלולרית יעלו 2,949 ¤ (ל-16 ג'יגה), 3,499 ¤ (ל-32 ג'יגה) ו-3,899 ¤ (ל-64 ג'יגה).

עוד הודיעה איידיגיטל שהיא מוזילה את מחיר הדגם הקודם – האייפד 2 – בכ-400 ¤, ומעתה יעלה הדגם הבסיסי 1,897 ¤. החברה לא נקבה בתאריך השקה, אך ציינה שהיא צפויה להשיק את האייפד החדש "בתוך מספר שבועות" – בחנויותיה וברשתות אופיס דיפו וביג בוקס.

מחיר הדגם הבסיסי של האייפד החדש בארצות הברית הוא 499 דולר, שהם 1,880 ¤ לפי שער הדולר הנוכחי (שני המחירים הם לפני מע"מ).

לא נחטף מהמדפים

הדור השלישי של האייפד, שהושק ביום שישי בארצות הברית ובמדינות נוספות בעולם, לא התקבל בהיסטריה. אתרי טכנולוגיה מדווחים כי בניגוד לעבר – המלאי לא אזל הפעם במהרה. אתר bgr.com, למשל, מדווח שנציגיו התקשרו ליותר מעשר חנויות של אפל באיזור ניו יורק בסוף יום העבודה הראשון בו הושק האייפד, ואף אחת מהחנויות הללו לא דיווחה על סיום המלאי – זאת בניגוד להשקות שני הדגמים הקודמים של המכשיר. רוב החנויות דיווחו על מלאי גדול למדי וחלקן ציינו שהן מאמינות שהוא לא יגמר גם למחרת. גם חנויות בסט ביי האמריקאיות דיווחו דברים דומים.

ה-Business Insider מדווח שכתב שלו נכנס לסניף של רשת האלקטרוניקה Radio Shack וקנה אייפד ללא כל המתנה בתור, ושגם חנויות אחרות שמוכרות את המכשיר לא נראו מלאות.

אתר phonearena.com מדווח שמלבד תור לאייפד בחנות של אפל בתחנת הרכבת המרכזית של ניו-יורק, נראה רק עוד תור אחד – בחנות בניו ג'רזי, וגם בו עמדו שלושה אנשים בלבד.

"האם רוב קוני היום הראשון הזמינו מראש את המכשיר באינטרנט (אפל דיווחה שמלאי זה נגמר)? האם החברה הצליחה לייצר מלאי מספיק עבור הביקוש? או אולי האיפד החדש אינו מהפכני מספיק כדי לייצר תנועת לקוחות כמו בשנים שעברו?", שואל bgr.com. מידע מפורט יותר על מספר המכשירים שנמכרו בארצות הברית ובשאר העולם יפורסם בוודאי בימים הקרובים.


עוד בנושא:

- האייפד החדש הושק
- האייפד החדש הוכרז
- מסתכלים מעבר לאייפד

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully