וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסנג'ר של מיקרוסופט חוסם את Pirate Bay

25.3.2012 / 12:41

תוכנית המסרים המידיים של מיקרוסופט החלה לחסום אפשרות להעביר בין משתמשים לינקים לאתר הטורנטים The Pirate Bay

Windows Live Messenger - תוכנת ההודעות המיידיות של מיקרוסופט, חוסמת העברה של לינקים לאתר הטורנטים The Pirate Bay. אתר TorretFreak, המסקר את תעשיית ההורדות, דיווח כי משתמשים המנסים לשלוח לחבריהם לינקים המובילים לאתר הטורנטים – מקבלים הודעה כי "המסר לא הועבר עקב שגיאה". החסימה היא כלל עולמית, ככל הנראה - גם משתמשים ישראליים לא יכולים להעביר לינקים ל-Pirate Bay דרך המסנג'ר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט עדיין לא פרסמה תגובה רשמית בנוגע לחסימה. ייתכן והסיבה שתציג החברה היא שמדובר ב"אתר לא בטוח", ולכן חסימתו היא למעשה שירות למשתמשים, המונע מהם לסכן את עצמם ואת המחשב שלהם. יש לציין כי Pirate Bay אינו חריג בין אתרי הטורנטים במספר הקבצים הזדוניים שבו, ובניגוד לרבים אחרים (אליהם כן ניתן להעביר לינקים במסנג'ר) – ברבים מעמודי ההורדות שלו מפורסמים טוקבקים בהם מחליפים המשתמשים חוות דעת על הקבצים המוצעים ומזהירים מפני סכנות, במידה ואלו קיימות בקובץ.

The Pirate Bay היה נתון למתקפות משפטיות בשנים האחרונות, ולאחרונה נעשה בו שינוי שבמסגרתו מפנה האתר רק לקבצי "מגנט", שלא מצריכים אחסון מידע על ההורדות בשרת עצמו. הדבר נעשה במטרה להוריד מאחריות בעלי האתר, שכבר לא נדרשים לאחסן טורנטים אלא רק מספקים למשתמש קישור הורדה.


עוד בנושא:

- עידן חדש ב-The Pirate Bay
- הערעור נדחה: מפעילי Pirate Bay אשמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully