וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכבר חדש לשמאליים: בשנה הבאה

חברת Razer הבטיחה כי בשנה הבאה תשיק גרסה לשמאליים של עכבר משחקי התפקידים שלה - NAGA

זו לא בדיחת 1 באפריל

שמאליי העולם, התאחדו! חברת הציוד לגיימרים Razer הודיעה כי תשיק גרסה לשמאליים של עכבר משחקי התפקידים שלה – Naga, בעקבות קמפיין פייסבוק שזכה ליותר מ-10,000 לייקים. בחברה נתנו לשמאליים חודש כדי להגיע למספר הלייקים הזה, אך הגיעו אליו בתוך פחות משבוע. יש לציין כי העכבר יראה אור רק בשנה הבאה.

Naga הוא עכבר גיימרים שכולל 12 מקשים ממוספרים בנוסף למכשי העכבר הרגילים. המקשים, שנמצאים צידו השמאלי של העכבר (הצד הימני בגרסה לשמאליים), ניתנים לתכנות, כך שניתן לבצע יותר פעולות בלי להשתמש בכלל במקלדת. הייעוד המקורי של העכבר הוא למשחקי תפקידים דוגמת World of Warcraft, בהם ניתן ליצור קיצורי דרך לקסמים והתקפות שונות. מחירו של Naga בגרסה הרגילה שלו עומד על כ-80 דולרים.

שמאליים הם מגזר מקופח בכל הקשור לציוד מחשבים. מרבית העכברים המתקדמים מותאמים לשימוש ביד ימין בלבד, ואחרים מגיעים בגרסה שמותאמת לשתי הידיים. לוג'יטק הייתה החברה הגדולה הראשונה שהשיקה עכבר לשמאליים בשנת 2007, אך העכבר הזה נעלם מהר מאוד מהמדפים. Razer עצמה השיקה דגם שמאלי של עכבר ה-DeathAdder שלה לפני כשנתיים, ואותו עדיין ניתן למצוא בחנויות, גם בישראל.

גם ציוד אחר, דוגמת מקלדות, מגיע בדרך כלל בגרסה שמותאמת ליד ימין (משטח המספרים נמצא בצד ימין, וכך גם החיצים והמקשים הפונקציונליים). ג'ויסטיקים רבים מותאמים רק ליד ימין, מצלמות כיס נוחות יותר לימניים ומקשי טלפון בדרך כלל מותאמים לימניים גם כן. לפחות השפה העברית מיטיבה עם השמאליים, כיוון הכתיבה מימין לשמאל מאפשר לשמאליים לא למרוח את הדיו עם היד ולראות את המשך השורה.


עוד בנושא: הסקירה של DeathAdder לשמאליים

  • עוד באותו נושא:
  • Razer
  • naga

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully