וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש של סקייפ חובט ברשתות החברתיות

5.4.2012 / 12:35

סקייפ מציעה "חזרה לאנושיות" בקמפיין חדש שנועד להציג את שירות השיחות שלה כעליון לפייסבוק, טוויטר ושאר השירותים החברתיים

סקייפ, מפעילת שירות השיחות על גבי האינטרנט שנקנתה בשנה שעברה על ידי מיקרוסופט, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש המנסה להציג אותה כאלטרנטיבה אנושית יותר לרשתות החברתיות. בעזרת תקציב של 12 מיליון דולר מפרסמת סקייפ שורה של מודעות המציגות את השירות שלה כאנושי וחם יותר מהשירותים החברתיים המנוכרים, לשיטתה. "140 תווים אינם משתווים לשמירה על קשר", נכתב באחת המודעות ברמיזה לטוויטר. "שדרג מפוסט על קיר לשיחה באמת מחלקה ראשונה", נכתב באחרת הרומזת לפייסבוק. גם ה-SMS אינו נותר ללא התייחסות: "מתי זה הפך לתקין לשלוח הודעת טקסט לאמא ביום הולדתה?", שואלת אחת המודעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה עלה הקמפיין באנגליה בלבד, עם דגש על שדות תעופה ועוד מרכזי תחבורה – מתוך מחשבה ששם נמצא קהל יעד רלוונטי: נוסעים ומטיילים המעוניינים לשמור על קשר עם סביבתם, ועושים זאת במגוון אמצעים טכנולוגיים הקיימים כיום. בחודשים הקרובים אמור הקמפיין להגיע גם לארצות הברית. סקייפ צפויה להשיק אפליקציית פייסבוק שתאפשר למשתמשיה ליצור אייקון של עצמם מבטאים רגע אנושי ולשתף אותו עם חבריהם לרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקייפ אינה הראשונה שמשתמשת בטכניקת קטילת המתחרים לאחרונה. נוקיה השיקה לאחרונה אתר המציג סרטונים הלועגים לאייפון, כדרך לקדם את סדרת מכשירי ה-Windows Phone שהיא מייצרת. אינטל השיקה השבוע קמפיין חדש למחשבי אולטרא-בוק, שהסרטון הראשון בו טוען ש"פתאום כל דבר אחר נראה מיושן".


עוד בנושא:

- חדש בסקייפ: שיחות וידאו עם חברי פייסבוק
- מיקרוסופט קונה את סקייפ

  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully