וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל תציף אותנו באולטרהבוקים

החברה מעריכה כי 75 דגמים של מחשבי אולטרהבוק ימצאו את דרכם למדפי החנויות השנה, רבים מהם עם מסכי מגע

יותר מ-75 עיצובים שונים של מחשבי אולטרהבוק צפויים להגיע לשוק בשנה הקרובה, ביניהם מספר גבוה של דגמים עם מסכי מגע – זאת על פי הודעה לעיתונות אותה פרסמה אינטל היום. רק לפני כמה חודשים, בתערוכת CES שהתקיימה בינואר, דיברה החברה על 50 דגמים שנמצאים בקנה. מרבית המחשבים האלה צפויים להגיע עם הדור השלישי של מעבדי Intel Core, שהשקתם נדחתה מאפריל ליוני.


בחברה גם מוכנים להעריך כי מחיר האולטרהבוקים הזולים ביותר יירד מכ-1000 דולרים שמבקשים תמורתם כיום, לכ-700 דולרים במבצעי חזרה לבית הספר שצפויים להתחיל בקיץ. לא מדובר בחלק מהתוכנית הכללית של מותג אולטרהבוק – תג המחיר המקסימלי עדיין עומד על "כ-1000 דולרים למחשב".

נזכיר כי אינטל היא זו שקובעת אילו מחשבים יקבלו את שם המותג Ultrabook, פשוט כי מדובר בהמצאה שלה – דגש שיווקי והנדסי שמטרתו לדחוף את השוק ללפטופים דקים, קלים וחזקים מאוד. המותג החל את דרכו בשנה שעברה, כשאינטל משקיעה בו 300 מיליוני דולרים, ומספקת עזרה ותמיכה ליצרנים הקטנים שמתקשים לפתח אולטרהבוקים בעצמם.


הסיבה לכך שרבים מהאולטרהבוקים החדשים יהיו מצויידים במסכי מגע היא הגעתה הקרבה של "חלונות 8" – מערכת ההפעלה החדשה של מיקרסופט, אשר צפויה לראות אור השנה. "חלונות 8" תהיה מערכת ההפעלה הראשונה של מיקרוסופט שנבנתה מתוך מחשבה על שימוש במסכי מגע, ובמרכזה נמצא ממשק Metro שמותאם למגע.


העתיד על פי אינטל: אולטרהבוק וממשק טבעי - ראיון עם מולי אדן מאינטל

מה זה אולטרהבוק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully