וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איידיגיטל תשיק את האייפד החדש ב-27 באפריל

איידיגיטל - יבואנית מורשית של אפל בישראל, תחל למכור את האייפד החדש בארץ ב-27 באפריל

האייפד החדש יגיע לישראל ביבוא של איידיגיטל – המפיצה המורשית של אפל בישראל, בשישי הבא, 27 באפריל. אפל הודיעה רשמית על גל ההשקות הבא של הדור השלישי של מחשב הלוח שלה, וישראל נמצאת ברשימה יחד עם מדינות דוגמת הודו, אסטוניה, קולומביה, דרום אפריקה ותאילנד. שבוע לפני כן, יושק אייפד ב-12 מדינות, בראשן דרום קוריאה.


חברת איידיגיטל פרסמה כבר את מחירי האייפד החדש בחנויותיה. הדגם הזול ביותר של המכשיר -16 גיגהבייט עם קישוריות Wifi בלבד, יעלה 2,349 ¤, ואילו הדגם היקר ביותר – 64 גיגהבייט עם קישוריות סלולרית יעלה 3,899 ¤.

היחידות הראשונות של האייפד החדש החלו להגיע לישראל במקביל להשקה העולמית של המכשיר, כאשר זה הושק לפני חודש בדיוק, ב-16 במרץ. עם זאת, המכשירים יובאו עד כה לרוב בכמויות קטנות, ואילו כאן אנחנו צפויים ליבוא מאסיבי של אלפי יחידות.

האייפד החדש, שדומה חיצונית לדור הקודם של מחשב הלוח, כולל מספר שיפורים, בראשם מסך חדש (ומצויין, על פי הרשמים הראשוניים של וואלה! TECH), מעבד חדש, ומצלמה טובה יותר.

רשימת המחירים המלאה:

מחיר הדגם הבסיסי של האייפד שהושק שלשום בעולם יעמוד בארץ על 2,349 ¤. מדובר בדגם עם קיבולת של 16 ג'יגה, העובד על קישוריות וויי-פיי. דגם של 32 ג'יגה יעלה 2,799 ¤ ודגם של 64 ג'יגה יעלה 3,299 ¤. שלושת הדגמים המקבילים מבחינת קיבולת, שגם תומכים בקישוריות סלולרית יעלו 2,949 ¤ (ל-16 ג'יגה), 3,499 ¤ (ל-32 ג'יגה) ו-3,899 ¤ (ל-64 ג'יגה).


עוד בנושא:

האייפד החדש - רשמים ראשונים
האייפד החדש - המחירים נחשפים
האייפד החדש מוכרז

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully