וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Draw Something מגיע לרשתות החברתיות

19.4.2012 / 11:53

משחק הציורים הפופולרי משתדרג עם יכולות לשמור תמונות ולשתפן בפייסבוק ובטוויטר. בעתיד: גרסאות מקומיות

המשחק Draw Something משתדרג. לאחר שהורד 50 מיליון פעם ונרכש על ידי חברת זינגה ב-180 מיליון דולר, מציע המשחק הפופולרי שורה של פיצ'רים חברתיים חדשים. כעת יכולים המשחקים לשמור את הציורים שציירו וכן לחלוק אותם ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר – לפחות כל עוד הם משתמשים במערכת ההפעלה של אפל iOS. פיצ'רים אלו יתווספו גם לגרסת האנדרואיד בקרוב.

הפיצ'רים שהוספו למשחק מתבקשים במיוחד לאור העובדה שמה שהפך אותו ללהיט כה גדול הוא התקשורת שיוצרים ביניהם המשתמשים המשחקים ביניהם. משתמשים רבים הלינו על כך שהציורים נשארים בגבולות המשחק ולא ניתן לשתף אותם בפייסבוק. כעת, כאמור, הבעיה נפתרה.

בזינגה מקווים שהפיצ'רים הללו יחזקו את Draw Something, שאחוז המשתמשים בו על בסיס יומי ירד לאחרונה מ-14.6 מיליון ל-12.1 מיליון. "הפיצ'רים החדשים יחזקו מערכות יחסים חברתיות", אמר בראיון לגרדיאן הבריטי דן פורטר, מפתח המשחק, המכהן כיום כסגן נשיא בזינגה. "המשחק דינמי מאוד ויכול להיות מאוד אישי, ואני חושב שהוא ימשיך לחבר אנשים. הקשרים הללו תורמים לאריכות ימיו".

פורטר אף סיפר כי בחברה שוקלים שינויים נוספים במשחק, שיהפכו אותו לתחרותי יותר, למשל הגבלת זמן לניחוש ציור והכנסת אתגרים חדשים. הוא אף הצהיר כי החברה מתכוונת לייצר גרסאות מקומיות של המשחק, שיאפשרו למשתמשים לנחש מילים בשפת האם שלהם. "אין ספק שאם היית גרמני או קוריאיני – היה לך כיף יותר לשחק בשפתך", אמר.


עוד בנושא:

- כיצד הפך Draw Something ללהיט?
- סוד הקסם של Draw Something

  • עוד באותו נושא:
  • Draw Something

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully