וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Google Street View הוכרז רשמית

שלושה ימים לאחר שעלה לרשת, קיימה גוגל את אירוע השקת Street View, בו הוכרזו המיזמים הראשונים שישתמשו בשירות

שירות צילום הרחובות של גוגל, Street View, שעלה לאוויר ביום חמישי האחרון, הושק רשמית הבוקר (א') באירוע אותו ערכה גוגל בתל אביב. באירוע, בו נאמו גם ראש העיר של תל אביב, רון חולדאי, וראש העיר חיפה יונה יהב, נחשפו המיזמים הראשונים שמשתמשים בשירות, ותוכניות הצילום העתידיות של גוגל. נזכיר כי נכון לעכשיו, העלתה גוגל רק צילומים של תל אביב, ירושלים וחיפה, כמו גם מספר אתרים ברחבי הארץ.

הן ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, והן ראש עיריית חיפה יונה יהב, התייחסו בבדיחות דעת אל מנגנוני אבטחת הפרטיות של Street View. חולדאי הצר על כך שגוגל מטשטשת פנים של אנשים, זאת כיוון שתושבי העיר יפים כל כך, ואילו יונה יהב טען שהטשטוש יפגע באנשים המבקשים לצאת לבליינד דייט. מנכ"ל גוגל ישראל, מאיר ברנד, אמר עם זאת כי בגוגל "מתייחסים לנושא הפרטיות מאוד ברצינות", זאת באמצעות מספר מנגנוני הגנה על פרטיות וצילום רק במקומות ציבוריים.

אחד השימושים שהוצגו לשירות החדש, מעבר לתיירות וירטואלית, הוא של עמותת "נגישות ישראל", שעוזרת לאנשים עם מגבלויות. סיור מקדים בשירות יכול לעזור לאנשים עם מוגבלויות לתכנן בצורה טובה יותר מסלול, באמצעות בדיקה של מדרכות, מקומות חניה ועוד. כל אלה מתחברים אל המאגר הקיים של "נגישות ישראל", הממפה בתי עסק נגישים.

מנכ"ל המרכז לטכנולוגיה חינוכית, גילה בן-הר, הציגה גם היא מספר שימושים חינוכיים לשירות. כך, במרכז פיתחו גלריה "בעקבות ספרים וסיפורים", בה מוצגים סיפורים לצד סיור וירטואלי במקומות אותם הם מתארים. גלריה נוספת היא גלריית התחדשות עירונית, שמציגה מפעלי שיקום עירוניים בתל אביב.


עוד בנושא:

- Google Street View: עכשיו בישראל
- גוגל החלה לצלם בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully