וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטושופ מגיעה לענן

23.4.2012 / 13:21

תוכנת העריכה הגרפית הידועה בעולם מושקת בגרסה חדשה ומשופרת שאף זמינה דרך שירות ענן המחשוב של אדובי

חברת אדובי השיקה את הדור הבא של פוטושופ, תוכנת העריכה הגרפית המצליחה שלה, ומביאה אותה לענן המחשוב. ב-Photoshop CS6 הוכנסו כלי עיצוב חדשים והורחבה התמיכה בעריכת סרטוני וידאו. מנוע העיבוד הגרפי שופר והוא כעת מסוגל לבצע משימות עיבוד ועריכה מהר יותר. אך העדכון המשמעותי ביותר בתוכנה הוא תמיכתה ב-Adobe Creative Cloud, שירות ענן המחשוב של החברה, המאפשר למנויים בתשלום גישה והתקנה של תוכנות החברה, שמירת קבצים בענן וסינכרונם, ועבודה משותפת על קבצים עם מנויים אחרים של השירות.

בשירות הענן ישלמו המשתמשים 50 דולר לחודש, תמורתם יקבלו גישה לכל חבילת תוכנות אדובי – כולל פוטושופ החדשה – ושטח אחסון. ניתן יהיה להשתמש בתוכנות מכל מחשב ואף לסנכרן את הקבצים שנוצרו ממחשבים שונים – כולל מחשב הלוח אייפד ומחשבי לוח המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד. למשתמשים יהיו 20 ג'יגה בענן בהם יוכלו לאחסן חומרים, שיסתנכרנו אוטומטית לכל מכשיר בו יפעיל המשתמש את התוכנה.

אדובי מקווה לשכנע את משתמשיה לעשות מנוי לשירות הענן גם על ידי הצעת הטבות בלעדיות, דוגמת גישה מוקדמת לגרסאות חדשות ושימוש בפיצ'רים ובשירותים בלעדיים. מי שיעדיף לרכוש את פוטושופ כחבילת תוכנה רגילה ונפרדת ישלם 699 דולר על החבילה הבסיסית ו-999 דולר על החבילה המורחבת. מנוי שנתי (ללא רכישה) של התוכנה יעלה 19.99 דולר לכל חודש, ומנוי על בסיס חודשי יעלה 29.99 דולר.


עוד בנושא:

- אפליקציית פוטושופ טאץ' לאייפד: לא עוברת את הפילטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully