וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרופבוקס ומיקרוסופט משפרות את האחסון

שני המתחרים הבולטים של שירות האחסון גוגל דרייב, אשר צפוי להיות מוכרז בימים הקרובים, משפרים את ההיצע והיכולות שלהם

רגע לפני השקת שירות אחסון הקבצים של גוגל – המתוכננת, זאת על פי דיווחים בסוכנות הידיעות רויטרס והדלפות רבות ברחבי הרשת, לימים הקרובים – שניים מהשירותים העתידים להתחרות בגוגל בתחום הזה משפרים עמדות. הן Dropbox הפופולרי והן שירות ה-SkyDrive של מיקרוסופט השיקו הבוקר (ג') מספר חידושים.

מיקרוסופט מציעה כבר זמן רב את שירות החסון בענן שלה, SkyDrive, אך זאת ללא אפליקציה ייעודית שמחברת בין הענן למחשב. החל מהיום, השירות זמין בגרסאות הדגמה הן כתוכנה למחשבי חלונות והן כתוכנה למחשבי מק, בנוסף לאפליקציות iOS ו-Windows Phone שכבר קיימות. מעבר לכך, כל המשתמשים יקבלו מהיום 7 גיגהבייטים של אחסון בחינם, ותוכניות עם נפח מוגדל יורדות במחיר – 20 גיגהבייט ב-10 דולרים לשנה, 50 גיגהבייט ב-25 דולרים לשנה ו-100 גיגה ב-50 דולרים לשנה.

דרופבוקס, לעומת זאת, מחדש היום בדמות השקה של אפשרות שיתוף חדשה: קישורים ישירים. מעכשיו יוכלו משתמשי השירות לשתף את הקבצים אותם העלו לשירות הענן באמצעות חלוקת קישור. חלק מהקבצים ניתנים לגישה גם ישירות דרך דרופבוקס, ללא הצורך להוריד אותם ולפתוח אותם בתוכנה נפרדת.

שירות האחסון של גוגל, שייקרא על פי השמועות Google Drive, צפוי לכלול כחמישה גיגהבייטים של שטח אחסון בחינם, ואפשרויות הרחבה בתשלום. האחסון צפוי להתממשק לשירותים האחרים של גוגל, דוגמת שירות המסמכים Google Docs – טענה שמקבלת חיזוק בעקבות דיווחים על כך שאצל רבים ממשתמשי גוגל דוקס עלה שטח אחסון מגיגהבייט ל-5 גיגה.

Dropbox
Skydrive

עוד בנושא:

שירות האחסון של גוגל: בקרוב?
גוגל מכינה שירות אחסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully