וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד החדש באיידיגיטל: אין תורים, יש מלאי

השקת האייפד החדש ברשת איידיגיטל לא כללה תורי ענק והתנפלות, המכירות צפויות להיות גבוהות יותר משל אייפד 2

אבי כהן

מעט תורים, הרבה מלאי – סיפור ההשקה של האייפד החדש ברשת חנויות איידיגיטל, יבואנית מורשית של אפל לישראל, דומה להשקת המכשיר בארה"ב ומדינות אחרות בעולם. נזכיר כי מבחינת אפל, מדובר היה אולי בהשקה הכי פחות רועשת, אך גם במוצלחת ביותר של מחשב הטאבלט, כאשר זה נמכר ב-3 מיליוני יחידות בארבעה הימים הראשונים להשקתו.

איידיגיטל אינה הרשת הראשונה שמשיקה את האייפד בישראל – הן חנויות פרטיות והן רשתות דוגמת באג החלו למכור את הטאבלט של אפל כבר לפני מספר שבועות, זאת בנוסף לאנשים שכבר רכשו אותו בחו"ל בחודש וחצי שעברו מאז השקתו – אך איידיגיטל עודנה היבואנית הגדולה ביותר של מוצרי אפל, והשקותיה מלוות בהרחבה מאסיבית של זמינות המוצר, הן בחנויות החברה וחנויות אופיס דיפו, והן בחנויות מקוונות. איידיגיטל הינה גם הגורם להורדה הדרסטית של מחיר האייפד בדור הקודם, ולשמירה על המחיר הזה בדור הנוכחי של המכשיר.

ערן תור, מנכ"ל איידיגיטל, העריך בשיחה עם וואלה! TECH כי עד השעה 1 וחצי נמכרו בסניף הדגל של החברה בקניון רמת אביב מספר דומה של אייפדים לזה שנמכר עד למועד סגירת החנויות, 3 אחה"צ, בהשקת אייפד 2 לפני שנה. מעבר לכך, גרס תור כי באופן כללי המכירות צפויות להיות גבוהות יותר, אך בו בזמן לא צפוי מחסור במלאי, בעקבות היערכות טובה יותר של אפל ואיידיגיטל להשקה.

מעבר לכך, חשף תור כי איידיגיטל, לה כיום ארבע חנויות ברחבי הארץ, צפויה לפתוח חנות שניה בצפון, בנוסף לזו הנמצאת בגרנד קניון בחיפה. החנות תוקם בקריון בקריית ביאליק – אין כיום מועד רשמי להשקתה. בנוסף, חנות החברה בחיפה צפויה לעבור שדרוג בחודשים הקרובים.

מחירי האייפד החדש באיידיגיטל עומדים כיום על:

16 גיגהבייט, קישוריות Wifi - המחיר הוא 2,349 ש"ח
ניתן גם לרכוש ב-36 תשלומים, ב-70 ש"ח בחודש

32 גיגהבייט, קישוריות Wifi - המחיר הוא 2,829 ש"ח

64 גיגהבייט, קישוריות Wifi - המחיר הוא 3,299 ש"ח

16 גיגהבייט, קישוריות Wifi ו-4G - המחיר הוא 2,949 ש"ח
ניתן גם לרכוש ב-36 תשלומים, ב-88 ש"ח בחודש

32 גיגהבייט, קישוריות Wifi ו-4G - המחיר הוא 3,449 ש"ח

64 גיגהבייט, קישוריות Wifi ו-4G - המחיר הוא 3,899 ש"ח

עוד בנושא:
גם סלקום ופרטנר צפויות למכור את האייפד החדש
מחירי הדור החדש זהים גם בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully