וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל נלחמת בספאם עם אלגוריתם חדש

25.4.2012 / 14:23

גוגל השיקה אלגוריתם חדש במנוע החיפוש שלה שנועד לדחוק מטה תוצאות מאתרי ספאם ולחזק אתרי תוכן איכותי

גוגל ממשיכה להילחם בספאם שמזהם את התוצאות המתקבלות במנוע החיפוש שלה. החברה הודיעה כי היא משיקה אלגוריתם חדש שאמור לזהות ספאמרים המנסים לשפר מיקום אתריהם בתוצאות החיפוש. להערכת גוגל, האלגוריתם החדש ישפיע על כ-3% מהתוצאות, וידחוק למטה אתרים הפועלים כנגד תנאי השימוש של החברה. "האלגוריתם מייצג צעד נוסף במאמצינו להפחית את כמות הספאם ברשת ולקדם תוכן איכותי", נכתב בפוסט שפרסמה החברה בנושא.

זהו שלב נוסף במלחמתה של גוגל בתעשייה שלמה ומשגשגת של קידום אתרים, הלומדת ומלמדת איך להגיע לראש תוצאות החיפוש, ומצליחה לדחוק מטה את התוצאות הרלוונטיות ולהעלות מעלה עמודים שנוצרו רק כדי שישולבו בהן פרסומות, ושתוכנם שטחי ולוקה בחסר. עמודים אלו משתמשים במבחר טכניקות לקידומם במנועי חיפוש, ביניהם חזרה על מילות מפתח וקישורים מהאחד לשני.

השינוי ייכנס לתוקף בכל השפות, וגוגל מבטיחה שלא ישפיע משמעותית על רובם של האתרים ברשת. "עצתנו למנהלי אתרים היא להתמקד ביצירת תוכן איכותי שיוצרים חוויית משתמש טובה ומשתמשים בשיטות קידום אתרים " white hat SEO" (שיטות המתמקדות בקהל הקוראים ולא במנועי החיפוש) במקום לנקוט בטקטיקות ספאם אגרסיביות", כותבת החברה לקראת ההטמעה של האלגוריתם החדש.


עוד בנושא:

- כשגוגל הפכה לג'ונגל

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully