וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוח" של הגלקסי הבא נחשף

סמוסנג הציגה את "המוח" של המכשיר הבא בסדרת גלקסי - מעבד 4 ליבות שצפוי להכפיל את ביצועים תוך חסכון בזמן סוללה

סמסונג חושפת את המעבד של מכשיר הדגל הבא בסדרת Galaxy. כשבוע לפני ההשקה הרשמית של מכשיר הדגל הבא של סדרת Galaxy, ולאחר הדלפות רבות אודות המפרט שלו, מוכנה סמסונג להגיד כי ליבו של המכשיר הוא המעבד החדש שלה, Exynos 4 Quad, בעל ארבע ליבות. השבב, שמיוצר בטכנולוגיית 32 ננומטר, נועד לא רק להפוך את המכשיר למהיר יותר, כי אם גם להאריך את זמן הסוללה. סמסונג עצמה טוענת כי המכשיר יכפיל את כוח העיבוד של קודמו, זאת תוך שימוש ב-20 אחוז פחות סוללה.


לא ברור האם כל הגרסאות של הגלקסי הבא תזכנה להנות מהשבב החדש. יש לזכור כי בדור הקודם של הטלפון, Galaxy S2, חלק מהשווקים קיבלו את המכשיר לא עם מעבד Exynos של סמסונג כי אם עם Tegra 2 הפחות-מרשים של חברת Nvidia. עם זאת, הגרסה העדכנית של שבב ה-Tegra, שמפעילה את המכשירים הראשונים עם מעבדי 4 ליבות שהגיעו לשוק (Transformer Prime של אסוס, למשל) זוכה לביקורות טובות הרבה יותר מקודמה.


המכשיר הבא בסדרת Galaxy, ששמו טרם נחשף, יושק באירוע שיתקיים בלונדון ביום חמישי הבא, ה-3 במאי. נכון לעכשיו, חלק מהמפרט של הטלפון כבר דלף, זאת בזכות מודעה שעלתה לפני הזמן לאתר אמזון, כך שניתן להגיד כמעט בוודאות שיהיה מדובר בטלפון עם מסך 4.7 אינץ' ומצלמת 12 מגהפיקסל. בו בזמן, העיצוב של המכשיר טרם נחשף.

עוד בנושא:

סמסונג מנסה לגרום לכם להתלהב לפני ההשקה
המפרט של Galaxy S3 דלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully