וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסכי LG מתמקדים בתוכן

סדרות המסכים החדשות של LG כוללות מגוון דרכי גישה לתוכן וידאו, אודיו וטקסט, כולל מבחר אפליקציות מישראל, ביניהן גם VOD של וואלה!

LG משיקה את ליין מסכי הטלוויזיה החדשים שלה, יחד עם השקת מבחר אפליקציות למסכים האלה. ח.י. – היבואנית של מסכי LG בישראל, הודיעה על השקת חמש סדרות חדשות, בהן מסכים בגדלים 42-65 אינץ' (ב-ח.'. מבקשים להתמקד השנה במסכים גדולים יחסית, וסדרות פרימיום). בנוסף, מנסה החברה למצוא הגדרה חדשה למושג "טלוויזיה חכמה".

בין החידושים שמגיעים לדגמים נבחרים בסדרות המשוקות ניתן למצוא אפשרויות כמו Dual Play – שימוש בטכנולוגיית משקפי 3D לא כדי להציג תמונת תלת מימד אחת לכולם, אלא כדי להציג שתי תמונות דו-מימד שונות. המטרה היא לאפשר לשני אנשים לשחק בו זמנית או לצפות בשני תכנים שונים על אותו מסך בלי הצורך במסך מפוצל. חידוש נוסף הוא הכנסת דור חדש של מנוע עיבוד תמונה מדו-מימד לתלת-מימד, כך שכל תוכן יוכל להיראות תלת-מימדי,.

חלק חשוב נוסף בסדרת המסכים החדשה הוא התוכן. במסכי LG כבר יש אפליקציות של אתרים ושירותים מקומיים, ביניהן גם אפליקציית וואלה! ואפליקציית הוידאו וואלה! VOD בה ניתן לראות סרטים וסדרות בחינם. מעבר לכך, גם LG עצמה מספקת שירותי תוכן וידאו ב-2D ו-3D. נכון לעכשיו מדובר בעיקר בסרטוני טבע וספורט, אך בח.י. מקווים כבר השנה להביא למסכי החברה תוכן מקומי בדו מימד, ובשנה הבאה תוכן מקומי ב-3D.

עוד בנושא:

מהפכת Smart TV - עוד משנה שעברה

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully