וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Call of Duty מגיע לעתיד

המשחק הבא בסדרת Call of Duty, שייקרא Black Ops 2, יהיה הראשון שיקפוץ לעתיד הלא-מאוד קרוב

Call of Duty קופץ לעתיד. חברת אקטיוויז'ן בליזארד חשפה הלילה (ד') את המשחק הבא בסדרת Call of Duty - אחת מסדרות משחקי המחשב הפופולריות ביותר בעולם. המשחק החדש Call of Duty: Black Ops 2, הוא סוג של כותר המשך למשחק מלפני שנתיים, והנו הפרק הראשון של המותג שקופץ לעתיד הלא-מאוד קרוב.


חלק ממשימות המשחק תתרחשנה בשנת 2025, בעולם שמסתמך בצורה כמעט מוחלטת על טכנולוגיה צבאית בלתי מאויישת, כשהגיבור הוא בנו של אלכס מייסון - הגיבור של Black Ops הראשון. גם מייסון האב יזכה לעוד 15 דקות של תהילה, עם משימות שמתרחשות בשנות ה-80 של המאה הקודמת. מצבי המשחק המקוונים, לעומת זאת, יתבססו כולן על השלבים העתידיים. כמו כן, לאחר התבססות כמעט-מוחלטת על נבלים רוסים, סדרת Call of Duty עוברת להיספנים. הנבל הראשי של הסיפור הוא אדם בשם ראול מננדז.

המשחק החדש יכלול, לראשונה, אפשרות להשפיע על העלילה הן באמצעות התפצלויות עלילתיות בהן עליכם לבחור מה לעשות, והן באמצעות סגנון המשחק שלכם עצמו. גיבורים ונבלים יחיו או ימותו בהתבסס על הכישורים שלכם, והצלחת הקמפיין כלל אינה מובטחת.

חידוש נוסף הוא משימות Strike Force - משימות בהן השחקן יכול "לקפוץ" בין כל אחד מחברי הצוות ולתת פקודות לאחרים, במטרה לנצח קבוצה של יריבים הנשלטים על ידי מחשב ולבצע משימות. מדובר במשימות פתוחות יחסית, בהן לשחקנים יש מגוון רחב של דרכים לנצח (או להפסיד).

עוד בנושא:

ביקורת: Call of Duty: Modern Warfare 3

  • עוד באותו נושא:
  • call of duty

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully