וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד החדש בישראל - אפשרות שיתוף הגלישה מנוטרלת

אמיתיו זיו

6.5.2012 / 15:32

הפיכתו של האייפד החדש הנמכר בארץ לנקודת גישה לאינטרנט עבור מכשירים אחרים - אינה עובדת. האשמה בספקיות?

האייפד החדש כבר משווק בישראל, ע"י היבואנית idigital במחיר שמתחיל ב-2,350 שקל ויכול להגיע ל-3,900 שקל, ובסלקום בתעריף שמתחיל במחיר של 176 שקל (מכשיר+חבילת גלישה) למשך 36 חודשים. הרבה לקוחות רוכשים את המכשיר גם באופן עצמאי, בחנות פרטית או בחו"ל ורוכשים מ-3 חברות הסלולר רק את כרטיס המיקרו-SIM לטובת גלישה.

אלא שלקוחות שרכשו את המכשיר וחבילת גלישה מאחת מחברות הסלולר, הופתעו לגלות שפונקציה מרכזית במכשיר מנוטרלת. מדובר באפשרות להפוך את המכשיר למשדר WiFi לסביבתו על בסיס חבילת הגלישה. הפונקציה מכונה בדרך כלל Tethering, או כפי שאפל מכנה זאת באייפד: Personal Hotspot.

"אופציית שיתוף האינטרנט באייפד החדש לא עובד וספקיות הסלולר בארץ לא יודעות מה לעשות", כתב לקוח שרכש אייפד באופן עצמאי ו-SIM מחברת פרטנר. "על-פי Apple הספקיות הן אלו שצריכות להפעיל את התמיכה. במוקדי הדאטה של החברות שולחים את המשתמשים ליבואנית iDigital". ואילו מ-iDigital נמסר בתגובה: "מי שאחראי על האקטיביציה של הנושא הזה הן חברות הסלולר, עליך להפנות את השאלה אליהן". דיון בנושא התעורר גם בפורום של אתר iphones.co.il, עם תלונות דומות של לקוחות בשלוש חברות הסלולר.

מפרטנר, סלקום ופלאפון טרם נמסרה תגובה.


עוד בנושא:

- האייפד החדש באיידיגיטל: אין תורים, יש מלאי
- סלקום ואורנג' ימכרו את האייפד החדש

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully