וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לפייסבוק תהיה חנות אפליקציות

פייסבוק הודיעה כי תפתח בשבועות הקרובים חנות אפליקציות, שתכלול הן אפליקציות רשת והן כאלה אותן ניתן להוריד

גם לפייסבוק תהיה חנות אפליקציות. הרשת החברתית הגדולה בעולם, לה כ-900 מיליוני משתמשים, הודיעה הלילה (ה') כי בשבועות הקרובים היא תפתח חנות אפליקציות רשת בשם App Center, שתהיה זמינה דרך הדפדפן, כמו גם באמצעות אפליקציות לאנדרואיד ומערכת ההפעלה iOS של אפל.


החנות, שתכלול הן אפליקציות בתוך פייסבוק עצמה (HTML5) והן אפליקציות אותן ניתן להוריד למחשב או טלפון סלולרי (כל עוד אלה מתחברות לפייסבוק), תתמוך לא רק באפליקציות חינמיות כי אם גם בכאלה שמגיעות בתשלום. המטרה, לטענת אנשי פייסבוק, היא "לקדם אפליקציות ניידות שמשתמשות בפייסבוק". באפליקציות פייסבוק תטפל החברה בעצמה, כשלהורדת אפליקציות אנדרואיד או אייפון היא תשלח אתכם לחנות הרלוונטית.


אחד החלקים הייחודיים בחנות האפליקציות של פייסבוק הוא ההתאמה האישית שלה. כל משתמש יראה גרסה מותאמת אישית של החנות, המבוססת על העדפות אישיות והיסטוריית שימוש שלו באפליקציות. בנוסף, תקח פייסבוק בחשבון גם את הפופולריות של האפליקציה בקרב קבוצת הגיל שלכם, ואת הדירוג אותו היא קיבלה מהאנשים שכבר השתמשו בה. "אפליקציות מעוצבות היטב מהן אנשים נהנים תקבלנה מקום בולט. אפליקציות שמקבלות ביקורות לא טובות או אינן תואמות לתקני האיכות שלנו לא תקבלנה מקום בכלל" נכתב בהודעה של פייסבוק.


לא ברור עדיין מתי בדיוק ה-App Center יעלה לאוויר, אך בפייסבוק כבר מזמינים את המפתחים להתחיל לעבוד על יצירת דפי תיאורי ליישומים שלהם. בהודעה של החברה נכתב כי תינתן קדימות לאפליקציות שתוגשנה למערכת לפני ה-18 במאי.

עוד בנושא:

חידוש נוסף בפייסבוק - עדכון קריאה במסנג'ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully