וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט פתחה את הרשת החברתית שלה לקהל הרחב

הרשת החברתית So.cl, אותה פיתחה מיקרוסופט ככלי מחקר שיתופי, פתוחה כעת לקהל הרחב

הרשת החברתית של מיקרוסופט נפתחה לציבור הרחב. נראה כי ענקית הטכנולוגיה השיקה הערב (א') את So.cl - רשת חברתית אותה מגדירה החברה כ"ניסוי בחיפוש פתוח", ו"פרוייקט מחקר נסיוני". ההסתייגות נובעת מכך שהרשת אמנם פתוחה לקהל הרחב - ועד כה תיאורטית הייתה פתוחה רק לתלמידים במספר אוניברסיטאות אמריקאיות - אך דיווחים אינטרנטיים גורסים כי חרף היותה סגורה ניתן היה להירשם ל-so.cl בחודשים האחרונים לסירוגין גם מחוץ לאוניברסיטאות שהשתתפו בניסוי.

מטרת so.cl היא לגלות דברים חדשים באמצעות חיפושים של אחרים. כשאתם מחפשים באמצעות הממשק של so.cl, החיפוש שלכם מוצג לכל מי שעוקב אחריכם, אלא אם הסתרתם אותו. "כשסטודנטים עובדים ביחד, הם מחפשים את אותם הדברים לעיתם קרובות, ומגלים אינטרסים משותפים חדשים על ידי שיתוף קישורים" נכתב בתיאור הפרוייקט, "So.cl משחק עם הקונספט הזה על ידי שיתוף קישורים אוטומטי כשאתם מחפשים".


בנוסף, מאפשרת הרשת החברתית ליצור פוסטים תוך שימוש באלמנטים ויזואליים מעמודי החיפוש שלכם, לגלות דברים חדשים באמצעות תחומי עניין וכוללת גם ממשק וידאו-צ'ט במסגרתו ניתן לראות סרטונים מהאינטרנט בצפיה שיתופית ולהגיב עליהם בזמן אמת.


פתיחת So.cl מצטרפת אל ניסיונותיה של מיקרוסופט להתחרות במנוע החיפוש של גוגל באמצעות כלים חברתיים. רק בשבוע שעבר השיקה החברה את מנגנון החיפוש החדש שלה, שכולל גם מידע מרשתות חברתיות שמטרתו לא רק למצוא תשובה לשאילתא שלכם אלא גם להפנות אתכם לאנשים שעשויים להכיר את הנושא היטב.

So.cl

עוד בנושא:

שמענו על So.cl עוד בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully