וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה עסקת גוגל-מוטורולה מוביליטי

מנכ"ל גוגל הכריז כי עסקת רכישת חטיבת הסלולר של מוטורולה הושלמה רשמית, ושסמנכ"ל בכיר בגוגל מונה למנכ"ל החטיבה

גוגל השלימה את רכישת מוטורולה מוביליטי, מינתה מנכ"ל חדש לחברה. מנכ"ל גוגל, לארי פייג', הודיע היום (ג') כי החברה השלימה את רכישתה של חטיבת הסלולר ומכשירי הקצה של מוטורולה - Motorola Mobility, זאת לאחר שביום ראשון אישר מנגנון ההגבלים העסקיים של סין את העסקה. מנכ"ל מוטורולה מוביליטי, סנג'יי ג'ה, יעזוב את תפקידו, שיעבור לדניס וודסייד - סמנכ"ל בכיר בגוגל שהוביל את המיזוג מצד גוגל.

האישור שסין נתנה לעסקת גוגל-מוטורולה מגיע כחלק מרכישת הענק, שמוערכת ב-12.5 מיליארד דולרים. לאחר ששתי החברות סיכמו על הרכישה, נדרשו הממונים על ההגבלים העסקיים בכל השווקים בהן שתי החברות הפעילו סניפים לאשר את העסקה. התנאים של רוב הגופים היו דומים - היעדר העדפה למוטורולה בכל הקשור למערכת ההפעלה אנדרואיד, כשסין אף דרשה מגוגל לשמור על אנדרואיד פתוחה וחופשית לפחות למשך חמש שנים, זאת במסגרת היותה של גוגל המפתחת של מערכת ההפעלה הסלולרית.

כשהכריזה גוגל על רכישת מוטורולה מוביליטי באוגוסט אשתקד, ההערכות לסיבת הרכישה התמקדו בפורטפוליו הענק של פטנטים אותם מחזיקה החברה. באמצעות הפטנטים האלה, ששייכים כעת לגוגל, תוכל החברה להגן על מערכת ההפעלה אנדרואיד ועל היצרנים שמשתמשים בה מפני ניסיונות "להטיל מס" על החברות שמשתמשות אנדרואיד החינמית בדמות תביעות פטנטים.


עוד בנושא:

- עסקת גוגל-מוטורולה מוביליטי אושרה בסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully