וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S3 יימכר בישראל החל מה-6 ביוני

המשלוח הראשון של הסמארטפון החדש צפוי לנחות בארץ עוד השבוע ולהיות מושק ב-6 ביוני. מחיר המכשיר טרם נחשף

אבי כהן

צילום: אבי כהן.
עריכה: גדי וינסטוק


הגלקסי S3 בדרך לישראל. סאני, היבואנית המורשית של סמסונג לישראל, הודיעה כי תהיה בגל ההשקות העולמי הראשון של מכשיר הדגל החדש מבית סמסונג - המשלוח הראשון של הטלפונים נמצא כעת בדרכו לישראל, צפוי לנחות בארץ עוד השבוע ולהיות מושק ב-6 ביוני. מחיר הטלפון ייקבע על ידי כל מפעילה בנפרד, כשסאני גם תמכור את הגלקסי S3 דרך רשת החנויות שלה, והמחיר בה ייחשף גם הוא ב-6 ביוני. ידוע כבר שבארצות הברית יימכר המכשיר ב-800 דולר.

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל סאני, אמר באירוע ההשקה כי למרות שישראל מהווה פחות מאחוז אחד ממכירות החברה, מערכת היחסים הטובה בין סמסונג העולמית לבין סאני היא שמאפשרת להביא מכשירים מהר. מעבר לכך טוען פיאמנטה כי סאני מכרה בישראל למעלה מ-800 אלף מכשירי משפחת גלקסי, ביניהם 250 אלף מכשירי גלקסי S ו-280 אלף מכשירי גלקסי S2. בנוסף, מכרה סמסונג בישראל למעלה מ-50 אלף טאבלטים.

עדכון:
מפלאפון נמסר כי מחיר המכשיר ברשת יהיה 4208 ש"ח, וניתן יהיה לשלם אותו ב-6 תשלומים.

הדגש הוא על התכונות האינטליגנטיות

גלקסי S3, מכשיר הדגל של סמסונג לשנת 2012, מתהדר במסך בגודל 4.8 אינץ' - מהמסכים הגדולים בשוק, מעבד ארבע ליבות חדש שפותח על ידי סמסונג, מצלמת 8 מגהפיקסל, מערכת ההפעלה אנדרואיד 4 וגרסה חדשה (עם עברית מלאה) לממשק העל TouchWiz אותו מפתחת סמסונג עבור מכשירי אנדרואיד שלה.

הדגש השיווקי של סמסונג בגלקסי S3 הוא על התכונות האינטליגנטיות של המכשיר. בין היכולות שסמסונג הכניסה לתוך ה-Touchwiz בולט מעקב חכם אחר עיני המשתמש, שמונע מהמסך להיכבות כשמסתכלים עליו; אפשרויות שיתוף מתקדמות של תכנים מהמכשיר; ו"עוזר אישי" וירטואלי - מנגנון זיהוי קול שמתממשק עם תכונות הטלפון השונות כדי לקבוע פגישות, לחפש דברים באינטרנט ולבצע מטלות נוספות בפקודה קולית.

המנגנון, S Voice שמו, זמין כעת במספר שפות, אך עברית היא לא אחת מהן. עם זאת, אנשים המקורבים לעניין גורסים כי סמסונג עשויה להשקיע בזיהוי קולי בעברית עבור משתמשי טלפונים וטלוויזיות חכמות של החברה כבר בשנה הבאה.


עוד בנושא:

- גלקסי S3 הוכרז: מסך 4.8, מעבד מרובע ליבה
- סמסונג גלקסי S3: חוויית השימוש מעל הכל
- נחשף מחירו של גלקסי S3 בארצות הברית: 800 דולר

  • עוד באותו נושא:
  • גלקסי S3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully