וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אפל טים קוק: 'שיתוף פעולה עם פייסבוק? תמשיכו לעקוב'

30.5.2012 / 12:33

בראיון שנתן מנכ"ל אפל הוא רמז על אפשרות של שיתוף פעולה עם פייסבוק ולא פסל השקת אייפונים ואייפדים בגדלים שונים

אפל תמשיך לחדש ולפניה נמצאים עוד דברים גדולים, כך אמר מנכ"ל החברה טים קוק בראיון שנתן אתמול (ג') בכנס השנתי של הבלוג הטכנולוגי All Things Digital מבית הוול סטריט ז'ורנל. בדבריו הדגיש קוק את ההמשכיות שתינתן בחברה למורשתו של סטיב ג'ובס המנוח, אך הזכיר כי ג'ובס עצמו אמר לו לא לנהל את תפקידו במחשבה מתמדת על מה היה עושה קודמו.

בדברו על ההבדלים בינו לבין ג'ובס אמר קוק שהוא עצמו משקיע פחות זמן בעיצוב ויותר בשיווק, ושתחת הנהגתו אפל תהיה בעתיד שקופה יותר בנושאים הקשורים לשינוי חברתי, כולל תנאי העבודה בסין – נושא בו הותקפה החברה לאחר שהתגלה שפועלי הייצור שם מרכיבים את מוצריה בתנאי עבודה גרועים. קוק אמר שהוא מקווה שיותר ממרכיבי מכשירי החברה ייוצרו בארצות הברית והבטיח "נעשה זאת בכמה כאלו שאפשר".

וידאו: טים קוק בראיון בכנס All Things D

קוק סירב להתייחס לשמועות לגבי טלוויזיה מבית אפל, ובתגובה לשאלה בנושא הדגיש את העליה במכירות של מזרים המדיה של החברה, ה-Apple TV. "נמשיך למשוך בחבל הזה ולראות לאן זה לוקח אותנו", אמר. כאשר נשאל אם אפל תשיק גרסאות שונות של האייפון והאייפד בגדלים שונים, ענה ש"אין מדיניות או ציווי לדגם אחד. אם נגלה שאנחנו יכולים לעשות יותר – נהדר". הוא גם הבטיח להמשיך לפתח ולשפר את השירות הקולי "סירי", ולהראות תוצאות לגביו כבר בחודשים הקרובים.

"תמשיכו לעקוב", אמר קוק כאשר נשאל על אפשרות של שיתוף פעולה בין אפל לפייסבוק. "פייסבוק היא חברה נהדרת, ומערכת היחסים שלנו איתה יציבה. אנחנו מעריכים אחת את השנייה ואנחנו רוצים לספק ללקוחות דרכים פשוטות ואלגנטיות לעשות את מה שהם עושים", אמר. "יש להם את הדרך שלהם לעשות דברים, אך אנשים אומרים שגם אנחנו כאלה. העובדה שיש להם נקודת השקפה משלהם לא אומרת שאנחנו לא יכולים לעבוד ביחד".


עוד בנושא:

- מי אתה, טים קוק?
- מייסד גוגל סרגיי ברין נגד 'הגן הסגור' של אפל ופייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully