וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מגדילה את התמונות בממשק

5.6.2012 / 12:13

שינוי בנוסח אינסטגרם לממשק המשתמש בפייסבוק: תמונות יובלטו וייתפסו מקום כפול. גם שורות סטטוס יוגדלו

פייסבוק מגדילה את התמונות. חברי הרשת החברתית שמשתמשים באפליקציות הסלולריות שלה כבר חוו את שינוי הממשק במסגרתו מופיעות ב-Feed תמונות גדולות התופסות את רוב המסך. כעת מתחילה פייסבוק להטמיע את צורת התצוגה הזאת גם באתר האינטרנט. החל מהיום יופיעו התמונות בפיד בגודל כפול מזה הנוכחי ויוצגו בצורה שתספק מקום ב-Feed לעוד תמונות מאותו אלבום: תמונה אחת גדולה ושלוש תמונות קטנות יותר מתחתיה. גם הטקסט ב-Feed יגדל ושורות הסטטוס יהיו גדולות וברורות יותר. השדרוג אמור להופיע אצל כל המשתמשים תוך מספר ימים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגודל כן קובע. פייסבוק החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פייסבוק שינתה את צורת התצוגה באפליקציות שלה לפני פחות משבועיים, בצעד שהוגדר על ידי רבים כיישור קו עם סגנון התצוגה של אינסטגרם – אפליקציית התמונות אותה רכשה החברה לאחרונה תמורת מיליארד דולר. "פייסבוק רוצה להפוך את הניוז פיד למציג תמונות מהנה יותר, במקום משהו שרק מצביע על אלבום תמונות הנמצא במקום אחר באתר", כתב אנטוני הא בבלוג הטכנולוגי טק קראנץ', שדיווח ראשון על השינוי. לכתב של CNET מסרה פייסבוק ש"כעת, כאשר חבר מוסיף תמונות לאלבום – תוכלו ליהנות מיותר תמונות ישירות בפיד".

השינוי אמור להיות משמעותי לא רק למשתמשים הרגילים אלא גם למתחזקי עמודים מסחריים. אלו יצטרכו לתת דגש חזק יותר על תמונות ולוודא שהן איכותיות – בשל הבולטות שהן יקבלו. מתחזקים אלו יצטרכו גם לשקול ברצינות תשלום על "פוסטים מקודמים" (פרסומות המופיעות כחלק אינטגרלי מפיד המשתמשים), שכן אלו יבלטו כעת הרבה יותר בפיד של המשתמשים הנחשפים אליהם.


עוד בנושא:

- דיווח: פייסבוק תבנה טלפון סלולרי ומעוניינת לרכוש את הדפדפן אופרה
- פייסבוק קונה את אינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully