וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: iOS 6 תביא את סירי לאייפד

5.6.2012 / 13:12

לפי דיווח, מערך השליטה הקולי של האייפון יגיע לאייפד עם השקת הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה הניידת של אפל

סירי, מערך השליטה הקולי של האייפון, יגיע גם לאייפד בסתיו הקרוב, כך מדווח הבלוג 9to5mac. לפי הדיווח, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה הניידת של אפל – iOS 6 – תכלול את השירות, שקיים כיום רק במכשירי אייפון 4S.

עוד גורסים בבלוג שבניגוד לאייפון, באייפד לא תתפוס סירי את כל המסך (שהוא בגודל 9.7 אינץ', לעומת 3.5 אינץ' באייפון). השירות יופעל על ידי לחיצה קצרה על כפתור מסך הבית, כמו באייפון. הממשק יחליק מלמטה למעלה עם אנימציה ויציג חלון קטן מעל הממשק הקיים אותו רואה המשתמש באותו רגע, שיתפוס מעט מקום על גבי המסך.

לפי מקורות, אפל בוחנת את סירי ל-iOS 6 כבר זמן מה על האייפד 2 והאייפד החדש. סביר להניח שהשירות יושק לבסוף רק לדגם העדכני, אך זה עדיין לא בטוח. אחת הסיבות היא שאפל לא מעוניינת להביא לשירות המוני משתמשים שיעמיסו יותר מדי על השרתים, ושלכן גם לא השיקה אותו עבור האייפון 4.

שילוב סירי באייפד מעלה שאלה בנוגע לבעיית פונקציונליות אפשרית: בניגוד לאייפון, את האייפד מחזיקים המשתמשים רחוק יותר מפיהם, ולכן לא ברור אם המיקרופון במכשיר יישמע אותם היטב ויפרש כראוי את שאלותיהם. מקורות אומרים ל-9to5mac שאין סיבה לדאגה, שכן ההכתבה הקולית הקיימת באייפד עובדת בצורה תקינה לחלוטין.

בשבוע הבא תקיים אפל את כנס המפתחים WWDC בסן פרנסיסקו, וייתכן שתציג בו את גרסת אייפד לסירי.


עוד בנושא:

- סירי של אפל: המהפכה הגדולה הבאה היא דיבור עם המחשב
- דיווח: גוגל תשיק מתחרה לסירי
- אפל הכריזה על ’האייפד החדש’
- האייפד החדש: רשמים ראשונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully