וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק השיקה חנות אפליקציות

8.6.2012 / 10:24

הרשת החברתית השיקה את ה-App Center: מרכז להורדות אפליקציות סלולריות חינמיות המתממשקות אליה

גם לפייסבוק יש חנות אפליקציות. לאחר שבחודש שעבר נודע כי הרשת החברתית מתכננת להשיק חנות אפליקציות משלה - אתמול (ה') היא הודיעה על כלי העזר החדש המאפשר לגולשיה למצוא אפליקציות צד-שלישי המתחברות במקביל לפייסבוק ולמכשירים ניידים. עם השקתו כולל ה-App Center ("מרכז אפליקציות") כ-600 הפניות לאפליקציות קיימות. כל אלו הן אפליקציות חינמיות, אליהן מפנה פייסבוק מכיוון שהן כוללת אינטגרציה איתה. בין הפופולריות שבהן נמצאת אפליקציית הצילום אינסטגרם (אותה רכשה פייסבוק לאחרונה) ומשחק הציורים Draw Something. לפי פייסבוק, קיימות כיום 4,500 אפליקציות המתממשקות איתה, כאשר הפופולריות ביותר הן אפליקציות משחקים חברתיים.

העמוד הראשי של החנות מציג המלצות לאפליקציות המתבססות על אלו שהתקינו חבריו של המשתמש. ניתן לגלוש בין קטגוריות שונות ולחפש – כפי שקורה בחנויות אפליקציות אחרות (זו של אפל, זו של אנדרואיד). לחיצה על אפליקציה תביא את המשתמש לעמוד שלה, שם יקבל עליה פירוט ויוכל ללחוץ על Send To Mobile – כפתור שישלח הודעת התקנה לסמארטפון שלו. אם האפליקציה דורשת התקנה מחנות האפליקציות של מערכת ההפעלה (iOS של אפל או אנדרואיד של גוגל) – המשתמש יישלח לעמוד שלה שם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציות מומלצות לפי החברים. ה-App Center של פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמין בישראל כבר עכשיו

"ה-App Center מייצג דרך חדשה למשתמשים לגלות אפליקציות חברתיות. אנו רואים אפליקציות ואתרים כמו פינטרסט, קוורה ו-Fab.com המשמשים מיליוני חברי פייסבוק", אמר דאג פורדי מפייסבוק. בבלוג הרשמי של פייסבוק הודיעה החברה שהחנות תהיה זמינה בהתחלה לארצות הברית ולמדינות אחרות תוך מספר שבועות – אך הלינק אליה זמין ופעיל כבר עכשיו בישראל.


עוד בנושא:

- פייסבוק מגדילה את התמונות בממשק
- דיווח: פייסבוק תבנה טלפון סלולרי ומעוניינת לרכוש את הדפדפן אופרה

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully