וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E3: המשחק 1313: סטאר וורז למבוגרים בלבד

וואלה TECH! בתערוכת המשחקים E3: המשחק החדש והסודי הוא "המיזם הבוגר הראשון ביקום של מלחמת הכוכבים"

שבע שנים עברו מאז הגיע לאקרנים הסרט האחרון בטרילוגיה השנייה של "מלחמת הכוכבים", אך היקום העשיר שהחל עם סרטו של ג'ורג לוקאס מ-1977 עודנו חי. וכמו בימים עברו, מה שמתחזק אותו הוא לא רק סדרת אנימציה, ספרים ומוצרים נלווים, כי אם גם משחקים. רק בשנתיים האחרונות ראינו את The Force Unleashed 2 ואת Star Wars Kinect על מסכי הטלוויזיה שלנו, אך כל זה לא מספיק לאנשי חברת לוקאסארטס האחראית על הסדרה. הם רוצים להרחיב את העולם לכיוונים נוספים, ו-Star Wars 1313 הוא האס בשרוול שלהם כיום.

גם אם אתם חובבים גדולים של "מלחמת הכוכבים", רוב הסיכויים הם שמעולם לא שמעתם על 1313 - הוא נחשף לראשונה כאן, בתערוכת E3, וכשאנחנו אומרים "נחשף" הכוונה היא לחשיפה מינורית מאוד. ההדגמה היחידה של המשחק הייתה מאחורי דלתיים סגורות, בחדר צדדי באחד המסדרונות של אולם הכנסים בלוס אנג'לס. הגישה הזאת מאפיינת בדרך כלל שני סוגי פרויקטים - הקטנים הלא חשובים והגדולים מדי - כאלה שהיצרנית הולכת להמר עליהם, אך עדיין לא מוכנה לחשוף את ההימור לציבור הרחב. 1313 הוא מהסוג השני - "המיזם הבוגר הראשון ביקום של מלחמת הכוכבים" לטענת מפיק המשחק. האם זה אומר שנשמע בו הרבה "פאק" ונראה עירום? המפתחים עדיין לא חושפים - כיום הם מוכנים רק להגיד שזה משחק שיעסוק בנושאים בוגרים, ולא הכל יהיה בו שחור או לבן.


עוד מתערוכת המשחקים E3:

- E3: משחק X-COM: Enemy Unknown: החייזרים חוזרים
- E3: משחק סטאר טרק: להיכנס לראש של קירק וספוק
- E3: ספלינטר סל Black List: הגדול והשאפתני ביותר עד היום
- E3: פיפא 13: חוזרים לשחק על המגרש, ולא מסביבו

המטרה: פרויקט מרשים מאי פעם

אך מה קרה מאחורי דלתות חדר ההדגמה? בניגוד למה שקורה בווגאס, על זה דווקא כן מותר לדבר. שלוש מיני-מצגות הראו אנשי לוקאסארטס לעיתונאים שהגיעו לחזות בפלא. האחת על שיתוף פעולה ואהבת אחים, השנייה טכנולוגית והשלישית של המשחק עצמו.

ללוקאסארטס חשוב מאוד להבהיר כי לא מדובר במשחק שנוצר רק על ידי חטיבת המשחקים של החברה. שלוש חברות משתפות פעולה ביצירתו - Lucasarts, Lucas Sound ואולפן הוויזואליה של לוקאס Industrial Light and Magic. במיזם מעורבים אנשים שעבדו קודם על "הנוקמים", יחד עם מפתחי משחקי מקצועיים ואנשי סאונד, זאת במטרה להבטיח פרויקט מרשים מאי פעם.

ההדגמה השנייה הציגה את הדרך בה מתייחסים מפתחי המשחק ללכידת תנועה, במיוחד זו של תנועות פנים. באולפני לוקאס פיתחו טכנולוגיה חדשה, בה הם משתמשים עבור המשחק, במסגרתה השחקנים משחקים כשעל ראשיהם מותקנות שתי מצלמות שמצלמות את פניהם. התוצאה, אותה הם הדגימו, מאפשרת להעביר את הניואנסים הקטנים ביותר של הבעות פנים בתוך המשחק.

ולבסוף, הדמו. אנשי לוקאס לא מוכנים להגיד לאילו פלטפורמות הם מפתחים את המשחק, עם שמועות על כך שמדובר בעצם במיזם לדור הבא של קונסולות. מה שהם כן מוכנים להגיד הוא שהדמו שראינו רץ על מחשב עם חומרה אותה ניתן לקנות היום בחנויות.

מנוע גרפי מרשים להפליא

שמו של המשחק - 1313, מתייחס לקומה עליה הוא מתרחש. מדובר בעיר תת-קרקעית עצומה קילומטרים מתחת לפני קורסונט - בירת הרפובליקה. וגיבור המשחק הוא צייד ראשים צעיר, שמשימתו בעיר לא הולכת כמתוכנן. מעבר לכך, אין לנו פרטים ברורים - אפילו ההדגמה שהוצגה נעשתה עם "ממלא מקום" של הדמות הראשית, כך שלא זכינו לראות עדיין איך הוא נראה, וגם שמו טרם נחשף.

מה שכן זכינו לראות זה מנוע גרפי מרשים להפליא - יותר יפה מכל משחק קונסולות שקיים כיום - שמשמש למשחק פעולה "שגרתי": תופסים מחסה, יורים, ממשיכים הלאה. אם לשפוט משלב ההדגמה, המשחק יהיה מתוסרט מאוד - אחרי כל כמה צעדים יקרה לו אירוע אותו תכננו המפתחים.

אחרי האכזבות בשנים האחרונות (Unleashed 2, למשל), מרענן לראות משחק "מלחמת הכוכבים" מעניין. ולא פחות חשוב, התמקדות בדמות אנושית ולא באביר ג'דיי - המפתחים מדברים על כך ש-1313 הוא עולם ללא ג'דיי וללא כוחות על - היא שינוי נוסחה מרשים, שנותן תקווה כי מדובר יהיה במשחק טוב קודם כל, ומשחק "מלחמת הכוכבים" אחר כך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully