וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים באינטרנט אקספלורר 7? קבלו קנס

17.6.2012 / 17:08

רשת מוצרי חשמל אוסטרלית לקוחת מס "דפדפן אנטיקה" מהמשתמשים שקונים באתר שלה דרך אינטרנט אקספלורר 7

אם אתם אוסטרלים, ועדיין משתמשים בגרסה מיושנת של הדפדפן אינטרנט אקספלורר – זה יעלה לכם ביוקר, ולא כביטוי. רשת מוצרי החשמל האוסטרלית Kogan החלה לגבות מלקוחותיה האינטרנטיים מס קניה על שימוש בדפדפן העבר.

הסיבה לכך, כפי שמצהיר בלוג החברה: "הדרך בה יכולנו לשמור על מחירים כל-כך נמוכים היא על ידי שימוש בטכנולוגיה שהופכת את העסק שלנו ליעיל יותר. אחד הדברים שעוצרים את זה הוא בזבוז זמן המתכנתים שלנו על כך שאתר חדש ייראה נורמלי באינטרנט אקספלורר 7. זה לא רק עולה לנו סכום כסף גדול, זה משפיע על כל עסק עם נוכחות אינטרנטית ועולה מיליונים לכלכלת האינטרנט".

המתעקשים להשתמש באקספלורר 7 יחזו בהודעה גדולה ובולטת שמבשרת להם שנראה כי מנהל הרשת שלהם "היה בתרדמת בחמש השנים האחרונות" ותפציר בהם לעדכן גרסת דפדפן אקספלורר או להוריד דפדפן אחר. למסרבים יתווסף בקופה "מס דפדפן אנטיקה" של 6.8% - המחושב לפי 0.1% מאז שהושקה גרסת דפדפן זו.

"זהו רעיון חכם כדי להביא תנועה נוספת לאתר שלנו", נכתב בבלוג החברה. "אנו תוהים מי באמת ישלם את המס במקום לשדרג (או פשוט לקנות במקום אחר). עם זאת – אנשים שעדיין משתמשים באקספלורר 7 הם כנראה לא מקבלי החלטות טובים במיוחד".

וגם פייסבוק לא תומכת יותר באקספלורר 7


עוד בנושא:

- מלחמת הדפדפנים: אקספלורר ממשיך לרדת, כרום ממשיך לעלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully