וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת ה-One של HTC בדרך לישראל

רשתות הסלולר ורשתות שיווק בישראל תחלנה למכור את סדרת מכשירי One של חברת HTC

סדרת טלפוני ה-One של חברת HTC מגיעה לישראל ביבוא מורשה של HTC. חברת Touch Group הישראלית הודיעה כי שלושת מכשירי הסדרה – One X, One S ו-One V יגיעו למפעילות, ויימכרו גם בשוק החופשי בישראל. ה-One X ו-One V ישווקו בפרטנר, ואילו ה-One S בסלקום ופלאפון.

מדובר בשלב השני של חזרת מכשירי HTC אל מפעילות הסלולר בישראל, לאחר שמכשיר הסנסיישן XL הושק לפני מספר חודשים. בו בזמן, גורס מנכ"ל Touch Group עומרי כהן כי הוא עודנו לא מרוצה מהזמן שעובר בין ההשקה בעולם לזמן ההשקה בארץ, למרות שזה התקצר מ-4 חודשים ביבוא הראשון לחודשיים ביבוא סדרת One. בכל הסדרות העתידיות, טוען כהן, יושקו המכשירים בישראל שבועיים-שלושה לאחר ההשקה האירופאית שלהם, זאת לאחר שהושלמה תשתית הפיתוח הנדרשת לעבודה מול משרד התקשורת.

מבין המכשירים החדשים, One X הוא מכשיר הדגל, כשהוא מצוייד במעבד ארבע ליבות, מסך בגודל 4.7 אינץ' שעשוי בטכנולוגיה חדשה, ומצלמה ייחודית עם שבב עיבוד ייעודי, המאפשר לצלם במהירות גבוהה ולבצע פעולות כמו צילום סטילס בזמן צילום וידאו. ה-One S מצוייד במסך קטן יותר, מעבד כפול ליבה ומצלמה פחות טובה. ה-One V הוא הזול במכשירים, עם מסך בגודל 3.7 אינץ' ומעבד ליבה אחת. לכל המכשירים אנדרואיד 4 עם Sense 4 - הגרסה החדשה לממשק של HTC.


תאריכי ההשקה למכשירים ברשתות הסלולר:

HTC One X – ישווק ברשת פרטנר החל מה-21/6/12.

HTC One S – ישווק ברשת סלקום החל מ- 1/7/12 וברשת פלאפון בהמשך.

HTC One V – ישווק ברשת פרטנר החל מה-1/7/12.

עוד בנושא:
HTC הציגה את סדרת ONE - עם דגש על מסך וצילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully