וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל TV יוצאת אל העולם

שירות הטלוויזיה החכמה של גוגל, Google TV, מתחיל בהשקה הבינלאומית. ישראל בינתיים לא ברשימת ההשקה

השלב השני של Google TV מתחיל את ההשקה שלו, ויוצא לראשונה את הגבולות של צפון אמריקה. מכשיר חדש של חברת סוני, NSZ-GS7, יהיה הראשון שבמסגרתו מושק השירות באנגליה, ובקרוב הוא יגיע גם לאוסטרליה, צרפת, גרמניה, הולנד, ברזיל, מקסיקו וקנדה. מחירו של ה-GS7 יעמוד על כ-200 פאונד, כפול ממחירו של Apple TV - המתחרה מבית אפל. בקרוב יושק גם נגן בלו-ריי של סוני עם גוגל TV, ומחירו יעמוד על 300 פאונד.

Google TV היא פלטפורמה של טלוויזיה חכמה, שמטרתה לאפשר לכם לצרוך תוכן מרשת האינטרנט במסך הטלוויזיה שלכם. בנוסף לדפדפן וממשק חיפוש, כולל השירות אפליקציות של רשתות טלוויזיה ושירותי וידאו. מטרתה הסופית של המערכת היא ליצור ממשק צפיה אחיד בשירותי טלוויזיה, שישלב בין הערוצים הרגילים לבין תוכן אינטרנטי.

לאחר כשלונה של הגרסה הראשונה, השיקה גוגל בשנה שעברה את הדור השני של השירות, בו התחייבו לתמוך יצרנים בולטים כמו סמסונג ו-LG. יו"ר גוגל, אריק שמידט, אף צוטט באמרו כי במרבית המסכים שיגיעו לחנויות באמצע השנה הנוכחית יהיה גוגל TV מובנה - דבר שרחוק מאוד מלקרות.

גוגל אינה השחקן היחיד בשוק. סמסונג ו-LG - במקביל לשיתוף פעולה עם השירות של גוגל - כוללות יכולות "טלוויזיה חכמה" בסדרות החדשות של מסכיהן, ולשתיהן אף מוצר שביא את הממשק לכל טלוויזיה רגילה. בישראל, גוגל TV אינה מאוד רלוונטית נכון להיום, ולא ידוע על תוכניות השקה של שירות המותאם למדינה בתקופה הקרובה. סמסונג ו-LG, לעומת זאת, עובדות היום על היצא מקומי לשירותי "הטלוויזיה החכמה" שלהם.


עוד בנושא:

יו"ר גוגל: גוגל TV יגיע לרוב המסכים

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully