וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר גוגל אריק שמידט: 'גוגל TV תיכלל ברוב הטלוויזיות'

8.12.2011 / 11:40

יו"ר גוגל הכריז כי להערכתו עד אמצע השנה הבאה יתאמו רוב הטלוויזיות בשוק את טכנולוגיית Google TV

"עד קיץ 2012 ברוב מכשירי הטלוויזיה בחנויות תוטמע מערכת גוגל TV", כך הכריז יושב ראש גוגל אריק שמידט בכנס הטכנולוגיה "לה ווב", הנערך בימים אלה בפאריז. לפי שמידט, שוק הטלוויזיות המקוונות יגיע לגיאות בשנה הבאה. יותר ויותר טלוויזיות יגיעו עם חיבור לרשת, שיספק שירותי תוכן חדשים היישר למרקע. היו"ר, לשעבר מנכ"ל החברה, מעריך כאמור כי רוב החברות יבחרו בשירותיה של גוגל.

זאת למרות שעד עתה רק החברות סוני ולוג'יטק שיתפו פעולה עם גוגל TV, וגם זאת ללא הצלחה רבה. במקביל חברות כפנסוניק, LG וסמסונג משווקות או מתכננות לשווק גרסאות משלהן של טלוויזיות חכמות. השמועות אומרות כי גם חברת אפל מתכננת להשיק טלוויזיה חדשה ומהפכנית בשנה הבאה. גם מיקרוסופט לא נשארת מאחור.

שמידט גם התייחס בדבריו לאנדרואיד, מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל. הוא טען שהאייפון אינו מוביל עליה, שכן לאנדרואיד יש יותר מכשירים שנמכרו, יותר ספקים, מחיר נמוך יותר ויותר פיצ'רים. הוא גם התייחס לטענה שגוגל פלוס היא חיקוי של פייסבוק, באומרו כי כאשר חברה אחת מגדירה תחום עיסוק מסוים – למתחרים עדיף למצוא דרך אחרת שמובדלת ממנה. "זה מה שאנחנו מנסים לעשות עם גוגל פלוס", אמר, והבטיח עוד מוצרים שיגיעו מהחברה.


עוד בנושא:

- מי נגד מי בגוגל TV
- גוגל TV נחשף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully