וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם הטיקר של פייסבוק?

תקלה, עניין טכני או שינוי קבוע בממשק? הטיקר של פייסבוק, שסיפר לכם בזמן אמת מה חבריכם עושים, נעלם

הטיקר של פייסבוק נעלם, ללא הסבר או הודעה מוקדמת. משתמשי הרשת החברתית הגדולה בעולם גילו הבוקר (א') כי חלון הטיקר – זרם העדכונים הבלתי-פוסק על הפעילות של חבריהם, נעלם מהפינה הימנית-עליונה של דף עדכוני החדשות שלהם. לא ברור האם מדובר בתקלה, או שמא בפייסבוק החליטו לשנות את ממשק עמוד הבית פעם נוספת.

דיווח בבלוג הטכנולוגיה טקקראנץ' מצטט משתמש טוויטר הטוען כי "חבר שעובד בפייסבוק אומר שהטיקר יחזור בקרוב", אך אמינות הטוויט הזה לא מאוד ברורה. רמז לכך שמדובר עניין טכני ניתן לקבל מכך שהטיקר בוטל בסוף שבוע, עת רבים ממשתמשי פייסבוק לא ניגשים לרשת החברתית.

נזכיר כי הטיקר הושק בשנה שעברה, וכיום הוא משלב בין עדכונים ופעילויות של חברים ברשת החברתית עצמה, לבין עדכונים מאפליקציות שעובדות עם פלטפורמת ה-Open Graph של פייסבוק. בשעת ההשקה, זכה הטיקר להררי ביקורת בעקבות "הצפת מידע" לה הוא גורם – עדכון כמעט ללא סינון על פעילויות של חבריכם, בין אם אלה מעניינות אתכם או לא. מאידך, עבור יצרני אפליקציות פייסבוק דובר בסיפור הצלחה – שטח "ויראליות" שמציג את האפליקציה שלהם לכל חבריו של משתמש אשר מסתכלים על הטיקר ברגע נתון.

עוד בנושא פייסבוק:

פייסבוק לאייפון צוברת מהירות
פייסבוק דורחת את המייל שלה למשתמשים

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully