וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בסין, האייפד שייך לאפל

אפל הסכימה לשלם ל-Proview הסינית 60 מיליוני דולרים על השימוש בשם "אייפד", לאחר שבית המשפט הסיני פסק כי לא קנתה את המותג כחוק

אפל מאסה במאבק משפטי נגד Proview הסינית, הסכימה לשלם לה 60 מיליוני דולרים על השימוש בשם "iPad" בסין. בלוג הטכנולוגיה TheNextWeb מדווח כי בית המשפט הגבוה של גואנגדונג הוציא הודעה לעיתונות על פיה "פתרון פרשת האייפד הגיע לסיומו. אפל העבירה לחשבון של בית המשפט 60 מיליוני דולרים, כפי שנדרש במכתב הפשרה". נזכיר כי במקור ביקשה Proview מאפל 400 מיליונים, ואילו אפל הציעה על פי הדיווחים רק 16.

מבחינת אפל, הפסיקה של בית המשפט הסיני על פיה ל-Proview אכן יש זכויות על השם iPad, היוותה מכשול בדרך להשקה של האייפד החדש בסין. הדור השני של אייפד הושק במדינה, אך אי-הבהירות סביב הבעלות על המותג גרמה למספר היתקלויות בין אפל לבין שלטונות החוק הסיניים. בפברואר האחרון, שלחה Proview בקשות למספר מחוזות בסין להוריד את האייפד מהמדפים, וכמה מאלה עשו זאת.


אפל, מצידה, טענה במשך זמן רב כי היא רכשה את הזכויות מ-Proview כחוק, תוך שימוש בחברת קש בריטית אשר הוקמה לפני מספר שנים כדי לקנות את הזכויות על השם בכל רחבי העולם בלי שהמוכרים יבינו למי בעצם הם נותנים את הזכויות. פרווויו טענה כי החברה הבריטית אמנם קנתה ממנה את הזכויות למרבית המדינות, אך לא לסין, ובית המשפט הסיני צידד בה.

עוד בנושא אייפד:

הופכים את האייפד לסוס עבודה
אפל תשלם קנס באוסטרליה בגלל רשת הדור הרביעי

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully